Program dogodka

 
9.00–9.20 Are we human? (Andraž Štalec)

9.20–10.55 Lead generation
 
Prvi koraki v inbound marketingu (Luka Žnidaršič)
Korporativni novičarski portali (Nenad Senić)
Ko persone obmolknejo (Tilen Travnik)
Izkušnje po dveh letih prehoda na inbound marketing (Marko Vrbnjak)

10.55–11.10 Odmor

11.10–12.45 Lead nurturing

Zakaj so nam kupci, ki ničesar ne kupijo, izredno pomembni in kako jih privabiti še več (Karmen Krumpestar)
Odkrivanje segmentov iz podatkov (Simon Belak)
Avtomatiziran osebni marketing in prestop v prodajo (Fedja Hvastija)
Študija primera: Komuniciranje in prodaja kupcem preko večkanalnega marketinga–multichannel marketing (Marko Penko)

12.45–13.30 Odmor za kosilo

13.30–14.50 Analytics & optimization

Poslovni kazalniki, ki jih verjetno ne spremljate, pa bi jih morali (Darko Butina)
Vrednotenje in merjenje uspešnosti inbound marketinga (Boštjan Hozjan)
Optimizacija uporabniške izkušnje ali zakaj morate imeti na spletni strani rumene gumbe (Peter Mesarec)
Študija primera (Igor Panjan)

15.05–15.25 Growth hacking your way to success (Andraž Štalec)

 Več o predavateljih in prijavi na konferenco se nahaja tukaj