Glede razumljivosti vam delim tudi naslednje dva nasveta:

  • pišite, kot bi pisali za 12-letnika oziroma za svojo staro mamo ter

  • vse, kar napišete, še enkrat preberite in skrajšajte za 30 odstotkov.

Ključna valuta na začetku inoviranja je učenje izven lastnega okolja

Teden se je začel nadvse zanimivo. S sogovornico sva se na čaju dobila takoj zjutraj. Nekaj dni nazaj nas je po mailu prosila za možnost pogovora na temo vitkega dela. Izvem, da ima v okviru večje organizacije izziv, ki bi se ga rada pravilno lotila. Na sestanek pride s knjigo Delaj vitko. Vmes izvem, da se je pred časom osebno odpeljala do ene od lokacij, kjer si je vzela povzetek knjige Delaj vitko. Vuauu. Tako zavzetega sogovornika ne srečaš velikokrat. V eni uri sva obdelala njene možnosti, kar pa v tem trenutku niti ni pomembno.

Kaj je pomembno? Sogovornica je šla ven iz svoje cone udobja in se v ponedeljek navsezgodaj zjutraj srečala z neznancem, da se od njega nekaj nauči. Tako se dela. “Pojdi ven med ljudi”, je eno temeljnih načel ustvarjanja novih poslovnih priložnosti. Največ se namreč naučiš v odprtih “novinarskih” intervjujih s potencialnimi bodočimi strankami. Le te ti lahko povedo, kaj je njihov “moram imeti” problem in če rešitev, o kateri razmišljaš, za njih predstavlja kakšno vrednost.

Sočasnost razvoja izdelkov oz. storitev ter strank in trga.

Še ena zgodba je danes dobila svoje nadaljevanje. Nekaj dni nazaj nam je (zopet) sogovornica zaupala, da bo morala čez nekaj mesecev poskrbeti za prodajo novih storitev, ki jih trenutno že/še razvijajo v podjetju. Bežno se poznamo od lani in zapomnila se nas je kot “misleče na drugačen način”. Mislim, da čuti, da mora za trženje in prodajo poskrbeti sočasno z razvojem storitve, sicer se ji lahko zgodi, da bo morala na silo ponujati storitve, ki na trgu ne bodo zaželjene.

V predlogu aktivnosti sem povzel pristop k izvedbi, predviden potek dela, pričakovane rezultate in vrednost za njih. Kot zunanji mentorji bomo poskrbeli, da bodo razvili prave poslovne modele, preden jih bodo začeli izvajati na pravi način (oz. bodo neprimerne poslovne modele še pravočasno opustili). Izkušnjo, ki jo bodo dobili, bodo v naslednjih letih lahko uporabili za samostojno inoviranje svojih novih ponudb.

Za konec prvega dne.

Kot ste ugotovili, bom v dnevnik vključil tri aktualne zgodbe dneva. Upam, da boste vsak dan konzumirali vsaj eno od njih in zajeli nekaj vrednosti za sebe.

Slika za razmišljat št. 1: Za prvi korak je potreben prvi korak.

 Vir: https://notsalmon.com/wp-content/uploads/2012/12/poster-first-step.jpg