Tekmovanje Digiday Retail Awards izpostavlja najboljše svetovne dosežke na področju digitalnega marketinga v segmentu spletnih trgovin. Red Orbit je zmagal v kategoriji »Best Use of Data«, ki nagrajuje najbolj inovativno uporabo podatkov v digitalnem marketingu s ciljem povečanje prodaje. Žirijo je prepričal celostni pristop k spremljanju procesa odločanja potrošnikov, inovativne povezave podatkov med različnimi digitalnimi in klasičnimi komunikacijskimi kanali ter učinkovita uporaba pridobljenih informacij v digitalnih kampanjah, so sporočili iz podjetja, ki ga vodi Andraž Štalec.

V začetku leta 2014 sta Red Orbit, slovenska digitalna agencija na področju spletne analitike in edino podjetje v Sloveniji s certifikatom Google Analytics Certified Partner, in Big Bang, slovenski trgovec na področju zabavne elektronike, pripravila podroben načrt spremljanja odločitvenega procesa potrošnikov z namenom izboljšanja učinkovitosti spletnega marketinga ter z željo potrošnikom ponuditi boljše vsebine in boljšo ponudbo. Red Orbit je v sklopu projekta implementiral napredno spletno analitiko, ki spremlja potrošnike skozi celotni odločitveni proces, prek različnih naprav in digitalnih kanalov. Na podlagi boljšega razumevanja potrošnikov je Red Orbit optimiziral Big Bangov digitalni nastop, Big Bang pa je vpeljal spremembe v svojih fizičnih trgovinah. Izjemni rezultati projekta so prinesli velikansko izboljšanje spletne prodaje, konverzije na spletni strani, povprečne vrednosti nakupa in števila nakupov, pravijo.

Nagrade Digiday Retail Awards podeljuje Digiday, eden izmed najvplivnejših medijev na področju digitalnega marketinga in oglaševanja.