Lesena jajca ZenEgg je Premože razvil kot osebni totem - predmet, ki bi ga spomnil na to, da se mora za trenutek odklopiti od dela in si vzeti čas zase. Ker so bili nad njimi navdušeni tudi njegovi prijatelji, se je odločil lesene toteme ponuditi na Kickstarterju in tako njihovo sporočilo poslati v svet. Želena sredstva je uspel zbrati v treh dneh, končna vsota pa ni njegovo glavno merilo uspeha, pravi, temveč je to dejstvo, da so ga podprli ljudje z vsega sveta. "Opogumljen sem, čutim da smo ljudje zelo povezani in da si želimo prijetne družbe in smo pripravljeni pogledati vase ter graditi in negovati zdrave odnose," je dejal ob koncu kampanje. 

"Vzemite si čas zase"

"Velik uspeh projekta ZenEgg lahko pripišemo ravno njegovemu sporočilu 'Vzemite si čas zase' in vse večji priljubljenosti tehnik čuječnosti (ang. „mindfulness“), ki izvirajo iz budistične tradicije. V psihologiji in psihoterapiji jih uporabljajo kot tehnike preusmerjanja pozornosti, sproščanja in soočanja z negativnimi mislimi in občutki pri obvladovanju stresa, depresijah, anksioznih motnjah, kroničnih ali akutnih bolečinah ter terminalnih bolezenskih stanjih. Posameznik s pomočjo preprostih vaj usmerjanja pozornosti nase in se nauči zavedati svojih misli, čustev in telesnih občutkov v sedanjem trenutku, tukaj in zdaj,“ pojasnjuje psihologinja Eva Kovač, soustvarjalka aplikacije 24alife – mobilnega vodnika za krepitev zdravja z vajami za psihološko trdnost, gibanjem in pravilnimi prehranskimi navadam," pojasnjujejo v ekipi ZenEgg. 

Ker so jajca ZenEgg obtežena tako, da se vedno zazibajo v stoječ položaj, pa že samo opazovanje njihovega gibanja nudi meditativno izkušnjo. "ZenEgg s svojim umirjajočim zibanjem uprizarja prehod v umiritev, zen, balansiranje - tisto, kar želimo doseči v času, ki si ga vzamemo zase, se izprašamo, razmislimo in pohvalimo ter se prestavimo v stanje miru in moči," izkušnjo opisuje oblikovalec.

Projekt se bo nadaljeval

Projekt so začeli z jajci iz treh vrst lesa - oreha, hruške in javora, tekom kampanje pa so ponudbo dopolnili z novimi izdelki iz nekoliko bolj prestižnih vrst lesa – oljke, slive in wenge. Med podporniki projekta so se za najbolj priljubljena izkazala jajca iz orehovega lesa, saj se je zanje odločilo skoraj 800 ljudi. Veliko podpornikov je naročilo tudi kombinacije različnih vrst lesenih jajc, več kot 200 ljudi pa bo na dom prejelo vseh 6 osebnih totemov.

Idej, kako bi lahko projekt še nadgradili, je veliko, a trdnih načrtov za prihodnost še nimajo, še pravi Premože in dodaja, da bo ZenEgg vsekakor mogoče naročiti tudi po zaključku kampanje preko spletne strani zenegg.si.