Zastavljeni cilj, 30.000 dolarjev, so dosegli štiri dni pred koncem kampanje, štiri ure pred koncem kampanje pa je bilo prek sistema Amazon Payments zbranih 51.551 dolarjev, kar je 171 % zastavljenega cilja.  "Za kampanjo na portalu Kickstarter lahko rečemo, da je bila koristna ne samo po finančni plati, pač pa smo tako dobili tudi vpogled v velikost in interese trga za izdelke, kakršen je naš. Zdaj potekajo dogovori s proizvajalci glede količin, kakovosti, dobavnih rokov in plačilnih pogojev," so o prednostih zbiranja sredstev na Kickstarterju in aktivnostih po kampanji povedali v ekipi Kefirko.

Da bo proizvodnja in pozneje distribucija čim hitreje stekla, zdaj proučujejo tudi možnosti za bančne garancije, sponzorska sredstva in soinvestitorstvo. Po koncu kampanje na platformi Kickstarter bo mogoče Kefirka prednaročiti v naši spletni trgovini na naslovu kefirko.com, predvidoma od maja 2015 pa bo na voljo tudi v nekaterih trgovinah z zdravo hrano in pri zastopnikih v tujini, še napovedujejo.

Več o projektu sicer lahko preberete tukaj