Za sabo smo imeli že dva Startup Crawl dneva odprtih vrat. Prvega smo oktobra 2013 organizirali v Ljubljani, drugega pa kot vseslovenskega marca 2014. S tem, da so člani ekip gostoljubno sprejemali obiskovalce in odprto komunicirali z njimi v svojih domiciljih, smo kulturo in delovno vzdušje sodobnih tehnoloških podjetij oprijemljivo predstavili javnosti. Prvi dan odprtih vrat je spodbudil predvsem družeje in spoznavanje med ekipami podjetij, pri par bolj znanih startupih pa tudi veliko zanimanje širše javnosti. Marčevski dan odprtih vrat se je močno obrnil k spoznavanju novih potencialnih članic in članov ekip. Ob tej priložnosti smo na spletni strani testno omogočili bolj neposredne, osebne predstavitve vključenih ekip oz. podjetij in jih s tem jasneje predstavili javnosti in posredno približali zainteresiranemu kadru, ki se je potem odločal za obisk. Po teh izkušnjah smo k pripravam na nadaljnji produktni razvoj stopili z določeno mero predznanja. Sredi avgusta je luč dneva ugledala prva verzija zaposlitvenega portala www.StartupJob.si.

Kmalu se bo obrnilo četrtletje njegovega delovanja in vse hipoteze, postavljene v prvih dveh mesecih uporabe preverjamo znova. Nekaterih delov vizije se še vedno oklepamo, druge opuščamo. Poenostavljeno gledano lahko uporabnike tovrstne tržnice delimo na tiste s ponudbo in tiste s povpraševanjem. Do neke mere k razgovorom z njimi na ta način tudi pristopamo, obenem pa se seveda na vsakem koraku zavedamo, da delitev ni tako enostavna. Med iskalci najdemo tehnološki in netehnološki talent, aktivne in pasivne kadre, take, ki svet tehnoloških podjetij poznajo in take, ki bi ga radi spoznali. Tiste, ki si želijo najti prve zaposlitve in tiste, ki iščejo nove podvige. Največji izziv predstavlja naslavljanje najbolj iskanega kadra, največje zadovoljstvo pa integracija novink in novincev v svet izvozno orientiranih novotehnoloških podjetij.

Današnji razgovor je potekal z uporabnikom iz druge, ponudniške strani. Zakaj je iskanje kadra v mladih tehnoloških podjetjih tako dolg proces? Gre za anomalijo ali normalen trend? Kakšna so pričakovanja? Kako poteka selekcijski postopek? Kakšna je bera talenta? Kakšen kader prihaja skozi katere kanale? Kako se predstaviti različnim skupinam?.. Dobro uro trajajoč pogovor potrdi marsikatero slutnjo in zapiski se dodajo k produktnim idejam.

Do beta verzije pripleza še en relevanten regijski konkurent. Zemljevid postaja vedno bolj zanimiv.