Tekmovanje The Digitals je namenjeno izpostavitvi izjemnih projektov, ki dvigujejo standarde digitalnega marketinga in podeljuje nagrade digitalnim presežkom iz celega sveta. Žirija je v sredini oktobra izmed več kot 700 prijavljenih kampanj izbrala finaliste, ki se bodo potegovali za prestižno nagrado v 24 kategorijah.

Red Orbit in Big Bang se za nagrado potegujeta v kategorijah Retail in Data & Digital. Zmagovalce bo izbrala mednarodna žirija, ki jo sestavljajo nekateri najbolj priznani strokovnjaki s področja digitalnega marketinga. Žiranti prihajajo iz izredno uglednih in mednarodno znanih podjetij kot so John Lewis, Sky, TUI, BBC, Microsoft, IAB, Virgin Atlantic Airways…

S prijavljenim projektom sta Red Orbit in Big Bang naredila velik korak naprej na področju razumevanja potrošnikov in optimizacije digitalnega marketinga. Konec leta 2013 sta skupaj pripravljala digitalno strategijo za leto 2014. "Big Bang si je želel bolje spoznati odločitveni proces potrošnika in na podlagi tega izboljšati svoje trženjske aktivnosti ter potrošnikom ponuditi bolj relevantne podatke, boljšo ponudbo in izboljšati svojo prodajo. V Red Orbitu smo v prvem delu projekta implementirali napredno digitalno analitiko, ki spremlja potrošnike skozi celotni odločitveni proces preko treh naprav (računalnik, tablica, mobilni telefon), 8 različnih digitalnih kanalov in 16 Big Bangovih fizičnih trgovin. Med zanimivejšimi implementacijami je bilo zajemanje vremenskih podatkov glede na lokacijo uporabnika in analiza vpliva vremena na konverzijo v spletni trgovini," pojasnjujejo v Red Orbitu.

V drugem delu sot na podlagi zbranih podatkov optimizirali Big Bangov digitalni nastop, Big Bang pa je vpeljal spremembe v svojih fizičnih trgovinah. "Rezultati projekta so izjemni in so prinesli velikansko izboljšanje spletne prodaje, konverzij na spletni strani, povprečne vrednosti nakupa in samega števila nakupov," še dodajajo v agenciji.

Nagrade The Digitals bodo v Londonu podelili 12. novembra.