Na začetku samega dogodka bodo tudi tokrat udeleženci s podjetniškimi idejami te javno predstavili in poskušali k sodelovanju pritegniti druge udeležence ter tako izgraditi ekipe za delo čez vikend. Temu bo sledilo motivacijsko predavanje uspešnega podjetnika, ki je znan predvsem na lokalnem območju. Ekipe imajo nato 36 ur časa, da iz osnovne zamisli pripravijo zanimiv prototip, ki ga predstavijo v soboto zvečer na zaključnem dogodku pred komisijo.

Prijavijo se lahko posamezniki, ki so kreativni, zagnani in pripravljeni delati v timu, imajo podjetniške ambicije in ideje, ki bi jih radi uresničili ter imajo znanje in bi radi postali del kreativnega startup tima. Oblikovale se bodo interdisciplinarne ekipe, sestavljene iz posameznikov z različnimi znanji, ki bodo tekmovale v tem, kdo bo v izjemno skoncentriranem času (v dveh dneh) ustvaril boljši prototip oziroma poslovni model podjetja, ki ga bodo skušali tudi preveriti na trgu.

Za prijavo udeleženci ne potrebujejo podjetniške ideje, je pa zaželeno, saj je namen start-up vikenda tudi, da prijavitelji idej pritegnejo čim več drugih kompetentnih udeležencev v svojo ekipo. Torej sodelujejo lahko vsi, ki imajo poslovno idejo in jo želijo s pomočjo drugih udeležencev realizirati, prav tako pa vsi tisti, ki bi se radi priključili podjetniški ekipi.

Več informacij o dogodku je na voljo na povezavi, kjer so odprte tudi prijave za startup vikend.