Plastika Skaza: zlitje korenin in kril. Preplet spoštovanja tradicije in poleta ambicije. Zgodba podjetja, ki je z novim pristopom, temelječem na spodbujanju inovativnosti in iskanju novih priložnosti, popolnoma spremenilo svojo pot po globoki krizi - ko je naenkrat izgubilo 2/3 svojih prihodkov.

Trdoživa Plastika Skaza se je v desetletjih obstoja večkrat preobrazila: iz obrtniškega v profesionalno vodeno podjetje, iz podjetja v krizi v uspešno rastočo družbo, iz podizvajalskega-proizvodnega podjetja v razvojno podjetje z lastnimi produkti.

Podjetje zaznamuje dinamična rast: prihodki iz prodaje so se v petih letih povečali skoraj trikrat, z 8,5 na 24 milijonov evrov. Posluje na mednarodnem parketu, z globalno uveljavljenimi družbami, poleg korporativne je podjetje razvilo dve lastni produktni blagovni znamki. Dodana vrednost se postopoma zvišuje, donosnost kapitala pa je v letu 2013 dosegla 13 %. Označuje jih jasna strategija, z odličnim managementom.

Vodstvo vpeljuje sodobne proizvodnje principe kot so Ikea Way in Toyota Way ter deluje z velikim občutkom za razvoj sodelavcev in komunikacijo z njimi. Četudi tega ne omenjajo, je prepoznavno, da ima posebno mesto v 170-članskem kolektivu ´spoštljivo in ustvarjalno sodelovanje´. Zanimiv pristop so mini družbe, ki v sodelavcih razvijajo ´podjetnike v podjetju´.

Dinamična rast Plastike Skaza je zasnovana na trajnostnem razvoju, partnerstva gradijo na ujemanju vrednot. Verjamejo v znanje in ga s tako imenovanim bench-learningom zajemajo in tudi dajejo v okolje.

Vse to so razlogi, da priznanje Zlata gazela 2014 prejme podjetje Plastika Skaza!

.