Ugodni rezultati prenove so že vidni, sporočajo iz podjetja. Septembra se je namreč prodaja v primerjavi z istim obdobjem lani povečala za več kot 10 odstotkov, odpremili pa so kar 100 ton paketov. Izrazito rast prodaje je v septembru zaznati predvsem v oddelkih Bela tehnika in Mali gospodinjski aparati, Telefonija ter Vrt in orodje, ki so tudi kategorije, ki izrazito rastejo tudi na mednarodnem spletnem trgu, dodajajo. Mesečno sicer zaključijo povprečno več kot 20.000 naročil.

Panoga spletnih trgovin je ena redkih panog, ki jim je ekonomska kriza prizanesla, saj po podatkih Eurostata že desetletje beležijo konstantno rast na račun povečevanja števila spletnih kupcev. »Naša spletna trgovina ne tekmuje na trgu samo s slovenskimi spletnimi trgovinami, ampak tekmuje na mednarodnem trgu. Svetovna spletna trgovina se spreminja iz dneva v dan in vedno moramo biti pripravljeni na novosti, po katerih povprašujejo naši potrošniki. Zanje se spreminjamo vsak dan. Uvajamo nove prodajne programe, optimiziramo logistične procese, načrtujemo širitev na tuje trge,« pravi Lea Benedejčič, direktorica podjetja mimovrste=).

Tako se novo, logistično bolj dovršeno, skladišče od aprila nahaja v industrijski coni Črnuče. Ugodna lokacija in velikost prostora namreč omogočata hitrejše in bolj optimizirano poslovanje. Novo skladišče se razprostira na 4500 kvadratnih metrih, ki omogočajo široko paleto izdelkov na zalogi, ki so dan po naročilu že lahko pri kupcu doma ali pa jih ta pride takoj prevzeti na prevzemno mesto, pojasnjujejo v podjetju, tako da so se zdaj še bolj prilagodili željam uporabnikov in kupcev.

Podjetje, ki se je razvilo na temeljih IT trgovine, je v dobrem desetletju postalo največji slovenski spletni trgovec, ki si reže največji kos slovenskega spletnega trga. To jim uspeva z nenehno širitvijo ponudbe in konstantnimi izboljšavami spletne trgovine in logističnih procesov, poudarjajo. Letos so denimo nakupovalne kategorije dopolnili še z Oprema doma, Za male živali ter Oblačila in obutev.