Le, da najina rešitev nikogar ne zanima.  Poznano. Glavobol marsikaterega instant podjetnika, ki nekritično zaljubljen v svoj izdelek, le-tega ponudi tržišču in zgrožen ugotavlja, da te njegove ljubezni, razen mogoče stricev in tetk na položajih, nihče ni pripravljen deliti z njim.

Da. Marketing manjka. Spitirus agens sveta. Ne samo posla, celega življenja. Ker navsezadnje je marketing tudi osvajanje punce. Molčiš o svojih slabostih in poudarjaš svoje prednosti. Vse skupaj še pravilno časovno umestiš in uspeh ne more izostati. Potem vse skupaj traja in traja, dokler si pač konkurenčen.

V politiki je vse skupaj še bolj koncentrirano. Zato je tam tako malo vsebine in tako veliko embalaže. Da zgleda večje.

Midva z mojim partnerjem nisva politika. Najino reševanje Slovenije je kvečjemu lahko mišljenjski delikt.

Poslovim se od njega in odtečem še svojo desetko.

Popoldne na sejem navtike in karavaninga v marino. Zgolj iz radovednosti. Duol je danes blagovna znamka tudi, ker smo od vsega začetka bili, smo in bomo prisotni na vseh pomembnejših svetovnih sejmih. Internacionalizacija ni poceni.

Kako vendar bo nekdo nekaj kupil od tebe, če pa sploh ne ve, da obstajaš ?

Bolj kot to, kaj razstavljavci prodajajo oziroma ponujajo na sejmu, me zanima, kako to delajo.

Ne želim komentirati.

Skrivoma pokukam še na okroglo mizo o perspektivah Portoroža. Kombinacija predvolilne kampanje in problematiziranja kronične teme. Nekateri še vedno ne razumejo, da ni problem v tem, kaj je potrebno storiti, ampak, kako to storiti.

Dan končujem z razmišljanjem o tem, kako srečni v primerjavi s podjetniki so pravzaprav politiki. Za razliko od nas, oni za svoje obljube dobivajo 100-odstotne avanse. V obliki volilnih glasov. In to brez garancij za veljavnost obljub, brez garancij za dobro izvedbo obljub.

Zakaj ta država nekaterim verjame na besedo, drugim pa ne?