So 100-odstotno izvozno usmerjeno podjetje in trenutno sodelujejo s 15 različnimi nemškimi partnerji, ki delujejo na področju inženiringa in tehnoloških rešitev v proizvodnih procesih za podjetja iz avtomobilske in prehrambne industrije, ponudnikov logistične opreme za distribucijska središča in letališča. Danes zaposlujejo 122 ljudi. Storitve opravljajo vse od Kanade in Severne Amerike ter Mehike, preko Evrope (Nemčija, Francija, Velika Britanija, Španija, Italija, države Beneluksa, Avstrija, Švica, Danska, Norveška, Finska, Švedska, Madžarska, Češka, Slovaška, Romunija, Poljska) do Turčije, Izraela, Katarja, Saudske Arabije, Južnoafriške republike, Indonezije, Kitajske in Vietnama.

Med njihovimi kupci so Van der Lande, Voith, Eisenmann, Sturm Gruppe, MOLL Automatisierung, FE.E Industrieautomation, Siemens, Schiller, Actenium-Cegelec. Skoraj ni proizvajalca v avtomobilski industriji, kjer ne bi opravljali storitev montaže: BMW, Audi, Mercedes-Benz, Ford, VW, Škoda, Mini, Renault, Volvo, Chrysled-Daimler. Med drugim so delali na letališčih Schiphol na Nizozemskem, v Katarju, Kopenhagnu, Jeddah in v Tel Avivu. Prav tako so postavljali logistične centre in proizvodne linije, na primer za DPD, Walgreens, Wal-Mart, BOOTS, JYSK, McLane, Carlsberg, Nobilia, Pfening Logystik, Snac, ASDA. V vseh bolj eksotičnih državah je njihova naloga po navadi vodenje gradbišča ali izvedba elektroinštalacij, posel pa dobijo pretežno preko nemških partnerjev. Kot eno svojih večjih referenc omenjajo projekt elektro instalacije robotske linije z 400 roboti v VW-Zwickau, ki je bila izvedena v zadnjih dveh letih. Zelo ponosni so pa na letošnjo pridobitev svojega do sedaj največjega projekta v Veliki Britaniji v skupni vrednosti 1,5 milijona evrov, kjer izvajajo tako mehansko kot tudi elektro montažo transportne tehnike v logističnem centru.

Podjetje je že v prvem letu svojega obstoja imelo pol milijona evrov prometa ter 15 zaposlenih, v letu 2008 pa so ustvarili že za 3,1 milijona evrov prihodkov. Do leta 2009, ko jih je precej prizadela gospodarska kriza, so imeli zelo enakomerno, organsko rast. Nekaj stalnih nemških partnerjev je šlo v stečaj in kot posledica se je njihov prihodek prepolovil, število zaposlenih pa so morali zmanjšati s 65 na 43. Leta 2010 so kot odgovor na krizo tudi razširili svojo dejavnost z mehanske na elektro montažo. Da bi zmanjšali upad prometa matičnega podjetja v Evropi, so ustanovili v začetku leta 2009 podjetje MOS Service L.L.C. v ZDA, in tako v tistem letu in letu 2010 večino storitev izvedli v Ameriki. Celoten posel ameriškega podjetja vodijo iz Slovenije, za kar je zadolžen Igor Kumer, poleg Petra in Branka Volovška eden ključnih mož poslovodstva in solastnik podjetja.

Njihova konkurenčna prednost je kakovostna storitev, odzivnost in fleksibilnost. Z uveljavitvijo standarda ISO9001 v letu 2012 so med tujimi partnerji postali še bolj prepoznavni. Zelo dobro konkurirajo tudi večjim podjetjem, saj lahko v celoti izvedejo tudi večje projekte. Direktor družbe Peter Volovšek za letos napoveduje sicer zmerno rast prihodkov, predvsem pa bodo še izboljšali kvaliteto svojega timskega delovanja v novih prostorih ter se še bolj posvetili dvigu kvalitete storitev in obvladovanju stroškov. Tako se iz naslova zmanjšanja fiksnih stroškov lastne delovne sile, zagotavljanja večje fleksibilnosti in lažje zmožnosti prevzemanja tudi večjih projektov v zadnjih letih vse bolj poslužujejo svoje mreže podizvajalcev, s pomočjo katerih opravijo že okoli 40 odstotkov svoje letne realizacije. V bližini Rogaške Slatine namreč gradijo lastno poslovno stavbo s skladiščnimi prostori. Svoje poslovanje želijo razširiti tudi v proizvodno dejavnost, skupaj s strateškim partnerjem, ki bi bil pripravljen sovlagati v proizvodnjo in produkt, ki bi imel perspektivo.

Vrednote, na katerih temelji delovanje in poslovanje podjetja MOS Servis, so poštenost, zaupanje, poslovna etičnost, odkrita komunikacija – vse to tako do naročnikov kot do zaposlenih in dobaviteljev. Zaradi tega njihovi nemški partnerji kratico MOS razlagajo tudi kot: „Montage ohne Sorgen“ ali v prevodu „Montaža brez skrbi“. Eno od osnovnih poslanstev podjetja je tudi skrb za zaposlene, saj se trudijo ustvarjati prijetno delovno okolje in zagotavljati njihovo socialno varnost. Volovšek poudarja, da v podjetju vlada visoka stopnja tolerance, da v primeru napak ne sprejemajo sankcij, pač pa jih rešujejo hitro in strpno. Volovšek poudarja, da napake rešujejo hitro in čim manj boleče za obe strani. S preventivnim ukrepanjem, zgrajenim na osnovi svojih izkušenj, pa zaposleni skrbijo, da število svojih napak zmanjšujejo na minimum.

In kakšno bo podjetje MOS Servis v letu 2020? Volovšek poudarja, da ima vodstvo podjetja namen še naprej večino prometa ustvariti z industrijsko montažo. Ob tem pa upa, da jim bo uspelo najti strateškega partnerja za trajno vzpostavitev proizvodnje elementov transportne tehnike. Želja podjetja je prav tako v naslednjih letih razširiti svoje obstoječe delovanje na področju elektro montaž še na storitve industrijskega programiranja.