"Uporabniki Kickstarter dojemajo kot trgovino, čeprav načeloma ni namenjen temu. Mi jim bomo za 39 dolarjev ponudili Oivo v črni ali beli barvi, različica v posebni zeleni kickstarter barvi pa bo malce dražja. Imamo pa pripravljena tudi dodatna presenečenja, ki jih bomo ponudili, ko bomo dosegli določeno vsoto denarja. Naš cilj je zbrati 70.000 dolarjev, idealno pa bi bilo zbrati vsaj 120.000 dolarjev, ker bi nam to omogočilo lažjo proizvodnjo. Ni pa Kickstarter dobičkonosen posel, ker nekaj vzameta Kickstarter in ameriški posrednik, ki objavi kampanjo, upoštevati moramo tudi stroške poštnine, kar je prav tako velik zalogaj, nekaj porabiš še za logistični center... Kickstarter torej omogoči proizvodnjo prve serije produkta, zanimiv je tudi za marketing, ne moreš pa z njim obogateti," je pred časom za Gazelo povedal Marin Medak, ki po koncu kampanje najbolj cilja na prodor na japonski trg. 

Oivo je najmanjši prenosni polnilec za pametne telefone, ki ga uporabniki lahko s sabo nosijo kot obesek za ključe, njegova prednost pa je tudi, da deluje na AA baterije, ki so dosegljive povsod na svetu in na vsakem koraku, pravijo v ekipi. Kampanjo Oivo lahko podprete na povezavi, spodaj pa si lahko ogledate tudi predstavitveni video, ki so ga pripravili za kampanjo na Kickstarterju.