Prednost dela v podjetniškem inkubatorju je prav v tem, da je poleg svetovalcev tam vsak dan »družina« startup podjetij in ekip v različnih fazah razvoja ali preboja na trg. Tako slej kot prej najdeš ljudi, ki imajo ali so imeli podobne izzive in so jih bolj ali manj spretno reševali. Tako lahko spotoma, vsakodnevno ob prijetnem druženju zveš marsikaj koristnega.


 

V novembru smo razmišljali o nadaljnijh možnih izboljšavah poslovnega modela in trženjske strategije našega sistema MojMojster.net ter predvsem možnosti za vstop na sosednje trge, kar nam predstavlja pravi izziv. Kot naročeno smo prejšnji teden dobili priložnost svoje probleme predstaviti na mentorskem 1:1 dogodku, ki ga vsakih nekaj mesecev pripravijo organizatorji programa Go:Global Slovenia v Tehnološkem parku Ljubljana. Namen dogodka je povezovanje mladih podjetij s priznanimi strokovnjaki, ki jim pomagajo rešiti specifične izzive pri poslovanju in preboju na globalne trge. Za nami je že kar nekaj dogodkov, predavanj in delavnic, toda mentorski 1:1 dogodek me je prijetno presenetil, saj je pristop nekoliko bolj specifičen. Vsaka ekipa se sreča z do tremi pari mentorjev, ki se izmenjujejo.


 

Podjetniški speed dating, sicer z nič romantike, ki jo nadomešča kritična in intenzivna »možganska nevihta« (brainstorming). Mentorji se že predhodno spoznajo s problemi podjetij in pridejo pripravljeni z vsaj neko osnovno sliko o podjetju, kar je zelo pozitivno. Takoj po uvodni predstavitvi podjetij je k meni in Maticu prisedla energična Mateja Urlep iz podjetja TikhePharma d.o.o., že so letele vizitke in v nekaj trenutkih smo že secirali value chain v gradbeni panogi. Po 15 minutah debate smo ugotovili ,kje smo in kam hočemo, ter dobili potrditev, da je smer, v kateri smo v zadnjih mesecih začeli obračati barko, najverjetneje pravilna.


 

Takoj ko smo zaključili z debato in se poslovili, je prisedel Tomaž Jug iz podjetja Editor d.o.o., ki se ukvarja s spletnimi rešitvami. Razpravljali smo o problemih monetarizacije in slovenskemu nacionalnemu športu “neplačniški disciplini”. Predlagane so bile nekatere rešitve, o katerih smo sicer že razmišljali, toda smo jih hitro opustili, ker si “nismo upali”. Ugotovili smo, da bi lahko z eno, sicer pogumno potezo, rešili kar nekaj problemov, s katerimi se soočamo. Mentor nam je dal pogum, da resno razmislimo in poskusimo z implementacijo.


 

Dogodek sva z Maticem zapustila polna idej in možnosti za nadaljnji razvoj podjetja, spoznala pa sva tudi nekaj zanimivih ljudi. Mislim da se je mentorski speed dating izkazal za kar učinkovitega predvsem zato, ker so skupine majhne in zelo osebne in ker se individualno rešuje konkretne probleme. Takšnih dogodkov potrebujemo še več. Udeležbo res priporočam, naslednjič je že konec februarja 2014. Če bo možno, se bo dogodka naša ekipa z veseljem vnovič udeležila, saj več glav, več ve. Deljenje idej in izkušenj je ključ do skupnega uspeha, k čemur pa prispeva tudi Gazelin Podjetniški dnevnik, ki bo 19. decembra praznoval že dve leti! Pa še na mnoga!