V tekmi za najboljši poslovni načrt se je potegovalo 25 poslovnih idej, 12 se jih je prebilo v finale. Prijavitelji so tekmovali v kategoriji optimist, kjer so bili zbrani podjetniški timi brez podjetniških izkušenj, ali v kategoriji navigator, kjer so že izkusili podjetniško življenje.

Contur point, ki ga razvijata Peter Rogelj in Primož Petrič, je odprt informacijski sistem za obdelavo in izmenjavo medicinskih slik med zdravniki. Uporabnikom – zdravnikom – iz različnih ustanov po vsem svetu poenostavlja komunikacijo. Sistem skrbi za varovanje osebnih podatkov ter nudi napredno obdelavo medicinskih podatkov, ki jih je mogoče uporabiti za izobraževalne, klinične in raziskovalne namene. V začetni fazi se sistem posveča predvsem problemom na področju radioterapije in onkologije. Osnovni paket storitev bo dostopen brezplačno, sistem pa bodo v prihodnje dopolnjevali z novimi postopki obdelave podatkov, ki izhajajo iz lastnih raziskovalnih aktivnosti in sodelovanja medicine in računalništva.

Logar želi z mobilno aplikacijo za pripombe, pritožbe in pohvale U4US poenostaviti in povečati potrebo po izražanju zadovoljstva oziroma nezadovoljstva potrošnikov nad kupljenimi izdelki ali storitvami. Aplikacija je enostavna in uporabniku prijazna, obenem pa zagotavlja anonimnost in diskretnost. Deluje kot omrežje z registriranimi uporabniki s strani potrošnikov in ponudnikov izdelkov ter storitev.

Goriški študentski podjetniški tim, ki ga poleg Martelanca sestavlja še Patrik Makovec, pa z gravitacijsko pečjo za ogrevanje na pelete zagotavlja visoko grelno moč in nizko porabo peletov. Dovajanje peletov namreč deluje na osnovi gravitacije, kar pomeni, da peč za delovanje ne potrebuje električne energije, gorenje peletov pa deluje na principu uplinjanja. Peč je primerna za ogrevanje stanovanj, toplih gred, garaž in drugih prostorov, pri čemer računata na ekološko ozaveščene uporabnike.


Dr. Jaka Vadnjal, dekan Fakultete za podjetništvo GEA College, ki je bil član komisije, pravi, da je bilo na tokratnem natečaju precej dobrih idej, nekatere bolj in druge manj razdelane. A to ni najbolj pomembno, poudarja, saj lahko pri razmisleku in preverjanju podjetniške ideje pomagajo strokovnjaki. Glavni namen takih tekmovanj je po njegovem mnenju prav ta, da se spodbuja podjetniško zanimanje in ambicije med mladimi. »Te generacije živijo v obdobju, ko bo klasičnih služb vse manj in si bodo morali zaposlitve sami ustvariti. In prav to je glavni namen spodbujanja podjetništva, zato taka tekmovanja zelo podpiram,« je dejal dr. Vadnjal.


Podjetniške time čaka zdaj izpeljava poslovnih idej, pri čemer jim bodo v UIP še naprej nudili podporo. Nagrade, ki vključujejo najem poslovnih prostorov v UIP in mentorsko pomoč, bodo zmagovalci lahko izkoristili po ustanovitvi novega podjetja, kar je spodbuda k čimprejšnji uresničitvi poslovnega načrta.