Glede na to, da je to moj zadnji dnevnik, sem se odločila za razmišljanje o prihodnosti. Sama prihodnost Slovenije vidim v nišnem gospodarstvu, v katerega bi morali strateško investirati. Manjša slovenska podjeta, ki so razvila nove tehnologije za svoje produkte ter se s tem postavila ob bok svetovnim ter predvsem večjim industrijam bi morala biti ustrezno subvencionirana. V Sloveniji nikoli ne bomo razvili velike industrije in s tem ni nič narobe. Pogled je treba usmeriti v izdelavo manjših produktov ter dodatnih storitev. Ko se bodo takšna prodorna podjetja povezala z oblikovalci, bo njihov izdelek bolj konkurenčen, v tem pa po mojem mnenju leži ključ za izhod iz trenutnega stanja. Vzpostaviti je torej potrebno dialog med podjetniki in oblikovalci. Tisti, ki se med seboj že pogovarjajo, so na našem ter tujem trgu že uspešni.


 

V Pop-up domu smo naredili unikatno platformo za predstavljanje dobrega slovenskega mladega oblikovanja. Dvema nalogama, ki smo si ju zadali - predstavitev oblikovanja ter možnost takojšnjega nakupa prototipov se je pridružila še naloga izobraževanja. Tu namreč leži največji manko. Oblikovanja ne moremo prodati, če se podjetja njegove vrednosti ne zavedajo. Zato me z optimizmom navdajata naš prodajni in medijski uspeh.


 

Teden se počasi zaključuje, z njim pa tudi moje pisanje Podjetniškega dnevnika za Gazelo. Bralce, ki vas je moje razmišljanje nagovorilo, vljudno vabim v Pop-up dom na Tobačno 5, kjer se morda srečamo. Odprti smo vsak dan (razen ob nedeljah) od 8.00 do 20.00 do vključno 23. 12. 2013.