Podjetje, ki je sicer po številu zaposlenih še pravi palček v založniškem svetu, saj zaposluje 12 ljudi, je resen kandidat za nakup dela Mladinske knjige Založbe in je že opravilo tudi skrben pregled poslovanja, vendar pa Srečko Mrvar, direktor Učil International zaradi dogovora o nerazkrivanju dejavnosti v zvezi z nakupom ne daje nobenih izjav. »Bi pa nakup za podjetje pomenil velik izziv, saj bi tako lahko investirali v družbo iz panoge, ki nam danes predstavlja glavnega konkurenta, po drugi strani pa prav z znanjem in prodornostjo prevzeti družbi omogočili ponovno rast in dobičkonosnost.«

Potem ko so še do nedavna veliko energije usmerjali v iskanje primerne lokacije za selitev v upravno-logistični center v Ljubljani, s čimer bi si zagotovili tudi prostorsko združitev vseh ključnih oddelkov podjetja, saj je zaradi dislociranih skladišč logistika nekoliko zahtevnejša,  so zdaj selitev za nekaj let preložili. »Smo edina večja slovenska založba, ki nima sedeža v našem glavnem mestu, zato sploh ni vprašanje, ali se bomo tudi mi preselili v Ljubljano, pač pa le, kdaj se bo to zgodilo,« pojasnjuje Srečko Mrvar, ki vodi ekipo sodelavcev, ki naj bi se prihodnje leto okrepila za petino. Zaradi toge delovnopravne zakonodaje pa še vedno veliko poslovnih dejavnosti opravijo v sodelovanju z zunanjimi sodelavci.
 
Podjetje Učila International, ki je osredotočeno na založništvo knjig, ponudbo pa širijo tudi na področje papirništva, igrač in izdelkov za prosti čas in december predstavlja enega bolj uspešnih prodajnih mesecev, imajo trenutno po Sloveniji 20 prodajaln, v prihodnjem letu pa načrtujejo, da jih bodo odprli še vsaj 10 novih. Kar nekaj sprememb in poslovnega zagona pa naj bi prinesel morebitni nakup MKZ, o čemer naj bi bilo več znanega že konec januarja 2014.

Glede leta 2014 ostajajo optimisti in prav tako načrtujejo rast, vse pa bo odvisno od splošnega gospodarskega okolja, razmer v založništvu ter od novih tržnih priložnosti,« poudarja Mrvar, ki trenutnih razmer v državi ne mara kaj dosti komentirati, ker sam energijo usmerja predvsem v razvoj podjetja. Svojo rast gradijo na knjižnem programu, ki je bralcem všeč, in samo letos so izdali skoraj 300 novih naslovov, na stalnem odpiranju novih knjigarn in drugih prodajnih mest za njihove knjige ter na inovativnih tržnih pristopih, kot so postavitev prodajnih satelitov v trgovskih centrih ali vpeljava popularnega cenovnega modela »super cena«. Dnevnopolitično življenje, četudi neposredno še kako vpliva tudi na gospodarstvo, spremlja bolj »z enim očesom«.

 »Politika stori za nas največ takrat, ko ustvari stabilno okolje in se nam ni treba ukvarjati z dnevnopolitičnimi dogajanji, pač pa smo lahko osredotočeni na dolgoročne poslovne cilje.«  Mrvar meni, da mora podjetništvo dobiti pravo mesto v družbi. »Upam, da bodo naši politiki kmalu spoznali, da mora podjetništvo kot šolski predmet čim prej v naše šole. Mladim je že danes treba povedati, da bo takrat, ko bodo sami zreli za prvo službo, njihova najboljša pot ta, da takoj stopijo na lastno podjetniško pot. Sam sem svojemu sinu za 18. rojstni dan podaril novoustanovljeni d. o. o. in to je bila ena mojih najboljših poslovnih odločitev. Tudi zato imam danes v svojem sinu kolega direktorja in najboljšega sogovornika pri mnogih vprašanjih,« opisuje zgodbo prenosa znanja in kompetenc na sina Dominika Srečko Mrvar.