Prav to daljše obdobje pa za seboj povleče različna odprta vprašanja, na katere še nimam odgovora. Kljub temu da z ekipo znamo pripravljati dimnike, je tukaj še veliko ostalih opravil. Najbolj pomembna je celotna logistika sestavin. Pripravljenih je več možnih načinov, vendar me je že večkrat izučilo, da je bolje najprej malo improvizirati in nato dokončno uvesti nek sistem. 

Drugo veliko vprašanje je reklama, v primeru BTC jo lahko razdelimo na tri kategorije, glede oddaljenosti od prodajnega mesta. Če omenim zadnjo oz. virtualno, je ta danes vsem poznana in široko uporabna; facebook, twiter, spletna stran, elektronska sporočila, konec koncev tudi ta blog itd. V drugo kategorijo sodi površina BTC in področje ljubljanskega potniškega prometa. Nekaj več besed pa bom danes nameni slednji kategoriji torej do nekaj 10 metrov od prodajne stojnice.

Na začetku slastnih dimnikov me je zavedla »novost na slovenskem trgu«, tako se mi je zdelo, da se bo izdelek prodajal, kar sam. Mogoče se nam kdaj pa kdaj to na terenu res zgodi, vendar je kljub temu potrebno ljudi privabiti k nakupu. Največja šola za voljo reklame je bila izkušnja s starejšim Italijanom na enem izmed glasbenih festivalov, kjer smo gostovali s slastnimi dimniki. Omenjeni gospod je seveda prodajal pice, tako kot se za Italijana spodobi. Kilometrina, ki jo je opravil v prodaji se je kazala tudi pri njegovem obisku stojnice. Reklama je bil seveda on sam! Kljub temu, da je delala in pomagala celotna družina so njegova osebnost in majhne poteze dale čar celotni izkušnji nakupa. Še danes se mi nariše njegov obraz, skodrani sivi lasje, vojaška čepica, majica z ovratnikom in cigareta v ustih. Ja! Nobene stranke ni zmotila cigareta, kvečjemu je prepevanje in malo plesanja zbudilo zanimanje kupcev. K sreči je iz dneva v dan rastlo naše prijateljstvo in s tem tudi nasveti za izboljšanje naše prodaje. Povprečen kupec verjetno ne opazi malenkosti kot je pravilna osvetlitev, postavitev tabel, cenikov, geste in nagovarjanje prodajalca ampak na koncu skupek vseh omenjenih stvari pripelje do nakupa. Tudi tokrat je bilo namenjeno veliko časa idejam za reklamo in izboljševanjem odnosa s kupci, kaj vse vam pa za enkrat še ne morem povedati.

Med zbiranjem prodajnega slogana je bil eden izmed najbolj udarnih »Ko zadiši iz zasavskih dimnikov«. Tega, če ste bolje pogledali spletno stran www.slastnidimniki.si ne uporabljamo. Vsem, ki poznate razmere v Zasavju, kaj hitro postane jasna negativna konotacija tega slogana. Pa naj bo to še iz časov prejšnjega stoletja ali pa še nemalo nazaj s strani večjih podjetji v regiji. No, odločitev je ostala pri sloganu »Ko zadiši iz dimnikov«.   Ta omamen vonj ste vabljeni preizkusiti v decembru v BTC pred halo A. Iz prakse se opazi, da prav vonj pritegne kupce v tej ožji reklami, seveda svoje naredi tudi primerna grafična podoba in na koncu okus. In Tako je krog sklenjen.