Pomembna novost dvanajstega izbora Imagine Cup je, da se bodo najboljše slovenske ekipe iz vsake tekmovalne kategorije za udeležbo na svetovnem finalnem tekmovanju predhodno pomerile še na spletnem regionalnem polfinalu. Slovenski študentje so že vrsto let zelo uspešni, najuspešnejšo uvrstitev pa je Slovenija dosegla na Imagine Cupu 2013, ko sta se na svetovno finalno tekmovanje prvič uvrstili kar dve ekipi. Ekipa ADORA je zasedla odlično 2. mesto v tekmovalni kategoriji Inovacije.

Dogodki »Študent je car!« bodo v prihodnjih tednih potekali še v Velenju, Novi Gorici in Kopru, študentje pa imajo sedaj čas, da do 20. januarja 2014 oddajo kratek opis svoje ideje s podatki o tekmovalni ekipi in mentorju. Udeleženci se bodo pomerili v treh tekmovalnih kategorijah, in sicer Inovacije, Svetovno državljanstvo in Igre. Najboljšo ekipo v vsaki kategoriji na svetovnem finalu čaka nagrada v vrednosti kar 50.000 dolarjev. Hkrati se vsi tekmovalci lahko udeležijo tudi novih spletnih izzivov, ki so zasnovani tako, da jim bodo v pomoč pri razvoju tekmovalnega projekta ter kasnejšem iskanju zaposlitve ali ustanovitvi lastnega podjetja.

Trenutno že poteka izziv Project Blueprint Challenge, kjer se bodo udeleženci pomerili v pripravi pisnega predloga projekta, januarja in februarja naslednje leto pa bo organiziran še izziv User Experience Challenge, posvečen razvoju odlične uporabniške izkušnje.

»Študentskim ekipam priporočam, da čim prej zberejo ekipo in pričnejo oblikovati svojo idejo za Imagine Cup. Odlična priložnost za izgradnjo prvih prototipov rešitev bodo startup vikendi, ki bodo že prihodnji konec tedna potekali v Novi Gorici, Kopru, Novem mestu, Ljubljani in Mariboru,« je povedal Urban Lapajne, organizacijski vodja tekmovanja Imagine Cup, Tovarna podjemov – podjetniški inkubator Univerze v Mariboru.

Sprememb so bila deležna še tekmovalna pravila, saj so lahko sedaj ekipe sestavljene iz štirih članov, mentorja in pomočnikov. Pomočniki morajo biti študentje, ki ekipam pomagajo na področjih, kot so poslovno načrtovanje, video produkcija, grafično oblikovanje, uporabniška izkušnja, glasbena in zvočna oprema, testiranje in zagotavljanje kakovosti ter trženje in družabni mediji.

Več informacij o spremembah, vključno s pravili o mentorjih in pomočnikih, je na voljo na imaginecup.si.