Ekipa se bo tako letos osredotočila predvsem na piljenje poslovnega modela. Čeprav je platforma enostavna in uporabnik najde nizkocenovne lete zgolj s klikom na želeno mesto odhoda in destinacije potovanja, namreč storitev ne ponuja dovolj visoke dodane vrednosti, da bi uporabnik letalske vozovnice kupil po storitvi nizkocenovci.si. Za uporabnika je tako ceneje, če na Nizkocenovcih najde najugodnejši termin leta, vozovnice pa kupi neposredno pri letalski družbi, priznava tudi soustanovitelj podjetja Matej Gaser.


»Zato smo se odločili za pivot. Zdaj iščemo kombinacije vlakov in letov, za katere menimo, da že predstavljajo višjo dodano vrednost in da bo zaradi tega poslovni model bolj smiseln,« pojasnjuje mladi gorenjski podjetnik in dodaja, da so se v prvi fazi odločili za povezovanje letov z nemškimi železnicami, predvsem zaradi dobro razvite infrastrukture in njene povezljivosti z letališči, medtem ko v prihodnje ne izključuje niti možnosti povezovanja z našim prevoznikom do letališč Go Opti ali še večjim ponudnikom prevozov BlaBlaCarjem.

Že letos točka preloma in enormna rast prihodkov


Podjetje s tako zasnovanim poslovnim modelom že letos pričakuje točko preloma in enormno povišanje prihodkov, sploh v primerjavi s prvima dvema letoma poslovanja, ko niso dosegli niti 100.000 evrov. Letos so si za cilj postavili kar 15 milijonov evrov prihodkov. Kot pojasnjuje Gaser, so se prvi dve leti osredotočali na testiranje trga, medtem ko bodo s ponudbo načrtovanja nizkocenovnih potovanj praviloma dosegli vse uporabnike iskalnikov letalskih vozovnic po svetu, saj rezultatov kombinacij nizkocenovnih letov in javnega prevoza ne bodo več prikazovali na platformi nizkocenovci.si, temveč v vseh tako imenovanih metaiskalnikih, kot sta skyscanner ali kayak. 


Na ta način bodo po njegovih informacijah dosegli več kot 100 milijonov ljudi mesečno, ki jih bo prikazana ponudba preusmerila na njihovo spletno stran, kjer bodo lahko zaključili nakup letalskih vozovnic in vozovnic za vlak ali avtobus. »Če bo test poslovnega modela, ki smo si ga zadali, uspešen, potem je 15 milijonov evrov prihodkov lahko še konzervativna številka,« ambiciozno ocenjuje Gaser.


Dodaja, da bodo test tako imenovane storitve »rail & fly« opravili na evropskem trgu, če se bo do konca leta izkazala za donosno, se bodo v prihodnje usmerili še na azijski trg in postopoma na cel svet.
 

Iščejo nemško govoreče sodelavce

 

Hkrati s hitro rastjo podjetja načrtujejo tudi krepitev ekipe. »Za zdaj iščemo predvsem backend PHP programerje, kmalu bomo potrebovali tudi pomoč pri administraciji, financah, e-marketingu, razvoju posla in podpori strankam,« našteva Gaser in dodaja, da bodo najprej v ekipo povabili nemško govoreče sodelavce. Bodo pa posel in vse z njim povezane aktivnosti vodili iz Slovenije, je še pojasnil podjetnik.


Gaser si sicer skupaj s soustanoviteljema lasti še 65 odstotkov podjetja, pri čemer 10-odstotni delež hranijo za razdelitev med prihodnje sodelavce. Prvi slovenski vlagatelji imajo 15-odstotni delež, češki in bolgarski sklad pa sta prevzela 20 odstotkov podjetja. Iskali so predvsem vlagatelje, ki bodo, če bodo potrebe, v podjetje lahko vložili še višje zneske, je pojasnil Gaser. Kljub načrtovani hitri rasti namreč pričakujejo, da bodo v roku dveh let za financiranje rasti in razvoja potrebovali dodaten kapital. Zdaj ga v največji meri namenjajo razvoju in plačam, medtem ko bodo v prihodnje velik del stroškov predstavljale marketinške aktivnosti, je o načrtih porabe zadnje naložbe še povedal Gaser.