Z množičnim zbiranjem sredstev, ki so ga preizkusili že marca 2013, ko sta brata Žiga in Tim Berce lansirala namizno igro Tracker board game, že imajo izkušnje, zato tudi cilj, da zberejo 25.000 dolarjev, ki jih bodo namenili za kritje začetnih stroškov proizvodnje in prvo serijo izdelkov, ne bi smel biti prav težko dosegljiv. Je pa kampanja na kickstarterju tudi odlična priložnost za testiranje trga.
Ekipo sestavljajo Tim Berce, ki je idejni vodja projekta in ekipe. Njegov starejši brat Žiga s svojimi izkušnjami iz startup sveta skrbi, da projekt teče po pravi poti. Klemen Lorber skrbi za marketing in vseskozi išče načine kako svetu predstaviti produkt. Maja Jarc in Timotej Vitez ustvarjata zgodbe, ki v ljudeh zbujajo domišljijo in dajejo globino celotnemu projektu ter skrbita za PR. Ana Štandeker je odgovorna za dizajn in dodajanje privlačne podobe. Matic Gabriel je fotograf in video mojster, Kristjan Hacin in Borut Juriševič pa sta kitarista, ki skrbita za melodijo projekta.
Žiga in Tim Berce ter Klemen Lorber, ki so razvili Fret Frienda, pravijo, da pripomoček ne omogoča le lažjega učenja igranja kitare, pač pa vabo igranja kitare naredi veliko bolj zabavno.
»Začetnikom kot izkušenim kitaristom daje možnost hitre improvizacije, saj nazorno pokaže, kam vse se lahko s prsti premikajo, da bo zvok vedno pravilen. Zaradi svoje oblike pa tudi prisili kitarista v pravilno držo rok na vratu kitare, kar še dodatno pohitri učenje. Tudi zato se za Fret Friend že zanimajo učitelji kitare, saj bodo tako na bolj vizualen način prenašali svoje znanje,« zatrjuje Tim Berce.
Podpornikom bodo Fret Friende začeli dostavljati jeseni, kdaj natančno, še ne vedo. Vzporedno bodo pripravljali digitalne vsebine, ki naj bi dodatno nadgradile produkt. V Sloveniji so Fret Friend preizkusili glasbeniki, kot so Adi Smolar, Kingston, Prismojeni profesorji bluesa, Hamo & Tribute 2 Love, S.A.R.S.. Fret Friend naj bi bil dosegljiv po kampanji tudi v glasbenih trgovinah, saj se o tem že pogovarjajo s slovenskimi trgovci in tujimi distributerji, prodajo pa želijo razširiti po Evropi in ZDA.