Sive lase jim je delala prav prepočasna prodaja oziroma dostop do odločevalcev, ki bi njihovo storitev kupili. V iskanju učinkovitejše poti so razvili storitev Datafy.it za hitrejše in cenejše iskanje poslovnih stikov, ki pomaga iskati stike v več kot 200 državah po panogi, položaju osebe v podjetju in znotraj specifičnega podjetja.


V roku ene ure tako podjetja dobijo od nekaj sto do več tisoč kakovostnih poslovnih stikov. »Podatke o osebah in njihovih kontaktnih številkah in e-naslovih naša aplikacija zbira iz javno dostopnih podatkov na internetu. Podatki so zaradi večkratnega preverjanja aktualni, kar je v sedanji dinamiki in mobilnosti zaposlenih v podjetjih izjemnega pomena. Lahko rečemo, da smo google za poslovne kontakte,« je prepričan Igor Panjan, direktor podjetja SmartPA.

Prodajni cikel naj bi se podjetjem ob uporabi takega načina iskanja ustreznih prodajnih kontaktov bistveno skrajšal, in sicer po nekaterih ocenah na desetino dosedanjega časa, prav tako se dinamično poveča število prodajnih sledi oziroma krepi prodajna mreža. S svojo storitvijo tako še posebej nagovarjajo vodje prodaje, direktorje marketinga in projektne vodje. Prihranek časa in denarja lahko tako podjetje usmeri v razvoj trga, meni Panjan. 

Ekipa SmartPA trenutno zaposluje sedem ljudi, ekipo pa želijo zaradi razvoja novih storitev letos vsaj podvojiti. Ob podpori strateškega partnerja družbe Bisnode bodo razširili prodajo v države nekdanje Jugoslavije. Ob nastajanju podjetja jim je bil v veliko finančno oporo tudi XLAB, srebrna gazela 2010, ki podpira zagonska podjetja, vendar pa so sedaj v SmartPA, kot pravi Panjan, pripravljeni na investicijo v višini nekaj sto tisoč evrov. »Želimo si vstop 'smart money' investitorja, ki nam bo torej pomagal tudi pri hitrejši širitvi v tujino. Trenutno imamo že nekaj sto strank,« poudarja Panjan.  jpš