V primeru izgube telefona ga bodo uporabniki lahko poiskali na dva načina. Če ga bodo založili kje v bližini, bodo lahko s tresenjem Chipola sprožili zvonenje, tudi če bo v tihem načinu. Ali pa bodo v povsem novi spletni Chipolo aplikaciji lahko preverili zadnjo znano lokacijo svojega telefona, sprožili zvonenje in celo poslali sporočilo, ki se bo prikazalo na zaklenjenem zaslonu telefona in opozorilo morebitnega poštenega najditelja.

Ekipa je pri prenovi obeska upoštevala mnenje uporabnikov, ki so želeli možnost deljenja Chipola z družinskimi člani in njihovimi pametnimi telefoni, kar je sedaj mogoče. Ta funkcija je zelo priročna v primeru, ko si partnerja delita na primer avtomobilske ključe, saj jih lahko sedaj oba povežeta s svojim telefonom.

Najbolj zabavna funkcija Chipola pa je zagotovo možnost uporabe pametnega obeska kot sprožilca fotoaparata na pametnem telefonu. S tem so pri Chipolu želeli izpostaviti zabavno plat odkrivanja izgubljenih predmetov in drugih navdihujočih situacij, ki jih v modernem času zabeležimo s t.i. »selfiji«. S kampanjo #ChipoloSelfie vabijo vse, da na socialna omrežja objavijo zanimive selfie-je, ki so jih posneli s pomočjo njihovega obeska in pri tem uporabijo hashtag #ChipoloSelfie.

»Naš cilj je zmanjšati vsakodnevni stres, ki ga pri pogostem iskanju svojih stvari doživljajo ljudje po vsem svetu. Zavedamo se, da v hitrem tempu življenja pogosto pozabimo kje smo odložili ključe, denarnico ali kakšno drugo stvar in zato porabimo precej časa za iskanje. Prenovljena različica Chipola bo našim uporabnikom pomagala, da bodo svoje stvari našli še hitreje in lažje. Hkrati pa jim bo omogočila tudi nekaj povsem novega – snemanje selfijev z razdalje. S tem smo želeli našemu obesku dodati malce bolj zabavno noto, s kampanjo #ChipoloSelfie pa na družbenih omrežjih izpostaviti veselje, ki ga ljudje doživljajo ob odkrivanju izgubljenih ali povsem novih stvari.« je povedal Primož Zelenšek, direktor in soustanovitelj podjetja.

Spomnimo, da je podjetju na Kickstarterju leta 2013 uspelo zbrati 200.000 evrov za zagon proizvodnje pametnega obeska, ki uporabniku pomaga pri iskanju izgubljenih predmetov, kot so na primer avtomobilski ključi, denarnica ali torbica. Njihova inovacija je ponudila rešitev za očitno precej pogost problem ljudi po vsem svetu, saj Chipolo danes uporablja že več kot 150.000 uporabnikov. Podjetje je v svojem prvem letu poslovanja imelo več kot 860.000 evrov prihodkov, v letošnjem letu pa planirajo že 1,7 milijona evrov prihodkov. Kljub mamljivim ponudbam iz tujine, se je ekipa odločilo obdržati sedež in proizvodnjo v Sloveniji, natančneje v Zasavju, kjer so lokalni skupnosti prinesli kar nekaj novih delovnih mest. Podjetje se nenehno širi, saj so iz začetne sedemčlanske ekipe prišli na skupno 15 redno zaposlenih in ekipe študentov, ki pomagajo v proizvodnji.

V dogajanje v pisarni v Hrastniku in vsakdan članov ekipe bo prihodnji teden vpogled našim bralcem ponudil Tadej Jevševar, operativni direktor Chipola in prav tako njegov soustanovitelj. V ponedeljek bo namreč pričel pisati Podjetniški dnevnik, v katerem bo zagotovo predstavil tudi priložnosti, ki jih mladim kadrom ponujajo v novoustanovljeni ljubljanski pisarni.