Droidcon je ena izmed največjih Android konferenc na svetu, ki vsako leto poteka v Londonu. Izzivi, ki so jih podjetniške ekipe reševale, so bili letos povezani z vpeljavo mobilnih tehnologij v avtomobile znamke Audi, inovacijami na področju pametnih ur in inovativno uporabo poslovnih kartic z NFC tehnologijo. Ekipa mariborskega start-up podjetja Drugi vid, ki v Londonu deluje kot EqualEyes Solutions, je komisijo prepričala z zabavno aplikacijo za Googlove pametne ure imenovano Midnight Madness, ki uporabniku na inovativen način prikazuje čas med prazniki, so sporočili iz Tovarne podjemov, katere član je še vedno mariborsko-londonski startup.

“Nagrad in zmage smo seveda zelo veseli. Predvsem pa jo dojemamo kot potrdilo, da smo v tako omejenih pogojih in v tako kratkem času sposobni razviti produkt, ki navdušuje uporabnike. To pa je tisto, kar je najbolj pomembno tudi za naše obstoječe in potencialne nove stranke,” je ob prejemu nagrade povedal direktor podjetja Luka Topolovec.

Med najuspešnejše lastne produkte sicer v podjetju uvrščajo EqualEyes oz. uporabniški vmesnik za slepe in slabovidne na Android platformi, s katerim so prišli pod okrilje petega največjega mobilnega operaterja na svetu Telefonica. Globalno prepoznavnost in veljavo pa dosegajo tudi s Pebble Apps, eno izmed bolj popularnih aplikacij za pametne ure Pebble z več kot 100 tisoč prenosi, ter Watchface Editor, ki kot prvi spletni urejevalnik omogoča popolno personalizacijo izgleda pametnih ur.

Med vidnejše naročnike podjetja Drugi vid oz. EqualEyes Solutions pa sodijo proizvajalci pametnih telefonov za slepe in slabovidne osebe ZoneV, angleško podjetje Makelight, ki se ukvarja z specialnimi efekti na koncertih svetovnih zvezdnikov ter londonsko podjetje TrueView, ki konkurenčno bitko bije s Tinderjem, svetovno znano platformo za zmenkarije.