Uvodna govornica je bila Tanja Skaza, direktorica podjetja Plastika Skaza, zlate gazele 2014, ki je s svojo dobro voljo in izjemno energijo dala ton celodnevnemu dogajanju: »Seveda, šla sem skozi veliko ovir, da bi spoznala, da se da narediti vse! Zastaviti je treba jasno vizijo, sestaviti dobro ekipo, angažirati pravi kader, pripovedovati odlično zgodba, graditi lastno blagovno znamko in imeti rad svoje delo!«
Nada Krajnc, članica uprave Perutnine Ptuj, je predstavila svojo pot po stopnicah do uspeha, ki jo gradi v tem velikem Ptujskem podjetju vsa leta od konca študija, torej svojo celotno kariero. Priznala je, da ni bilo vedno enostavno in da je morala velikokrat postaviti čustva v ozadje. »Komerciala je trdo moško področje, ampak s pozitivnim odnosom do stvari, lahko le-te vedno premaknemo, uresničimo zastavljene cilje in pri tem še vedno ostanemo to, kar smo,« je povedala ob orisu svoje poti. »V poklicu je tako, kot pri tenisu, ki ga zelo rada igram, treba je znati sprejemati močne udarce in jih tudi vračati in pri tem vedno vedeti kdo je na drugi strani,« je še dodala.
Predstavila se je tudi hrvaška gostja Maja Buconjić Barišić, direktorica podjetja Detmers kontejner, ki dela v izrazito moški dejavnosti. Družinsko podjetje, ki ga je ustanovil njen oče in ki ga sedaj že nekaj let zelo uspešno vodi, izdeluje bivalne kontejnerje. Čeprav bi mogoče marsikdo pomislil, da je to težka okoliščina, je Maja Buconjić Barišić povedala, da je to pravzaprav prednost. Znani stavek, da je vsakim uspešnim moškim stoji ženska, je dopolnila z besedami, da za vsako uspešno žensko stoji njena mama in celotna družina, saj se ženske zaradi poklicne kariere niso pripravljene odpovedati družini in materinstvu.
Mlada podjetnica Nastja Kramer, direktorica podjetja Malinca, finalistka letošnjega izbora Mladi podjetnik leta, je požela velik aplavz, ko je rekla »Delati moramo po pameti, ne pa 'fejst'!« Izpostavila je, da je treba dobro poznati konkurenco, da pa je treba, ne glede na to, kakšna ta je, iti pogumno svojo pot: »Konkurenca je danes huda, spletnih trgovin, ki so podobni naši, je pri nas okoli 200, če bi se s sodelavko, s katero sva podjetje ustanovili, spraševali, ali bomo lahko boljši od njih, ne bi nikoli začeli posla. Tako pa danes uspešno dokazujemo, da je osebni pristop in prijaznost tista, ki odloča tudi pri nakupih preko spletne trgovine.«
Tudi Nuša Pavlinjek Slavinec, direktorica podjetja Roto Slovenija, je pokazala, da ženske ne samo znajo stopati po stopnicah do uspeha, ampak dajejo takšne priložnosti tudi zaposlenim. Podjetje, ki ga vodi, zaposluje 333 ljudi in deluje v štirih državah, daje pa tudi možnost za uspeh mnogim mladim, ki začenjajo svojo poslovno pot. »Ko nekoga zaposlimo, mu dodelimo mentorja in damo 100 uvajalnih dni, ko lahko spozna podjetje in lahko ugotovi na katerem delovnem mestu bo najbolj ustvarjalen in bo lahko delal najbolje. Zaupanje je najpomembnejša vrednota, ki ji moramo v poslu slediti,« je dejala Slavinčeva.