Multinacionalka, katere izvršni direktor je Matej Košmrlj, s svojimi programskimi rešitvami za oblikovanje in tiskanje etiket s črtno kodo in RFID podjetjem pomaga dosegati skladnost s predpisi in uredbami na področju označevanja izdelkov ter zmanjševati operativne stroške poslovanja. Programske rešitve NiceLabel je do zdaj kupilo več kot 100.000 podjetij iz več kot 100 držav, dejanskih uporabnikov tehnologije NiceLabel (vključno z uporabniki brezplačnih različic in gonilnikov) pa je več kot milijon.

Slovensko podjetje je lani ustvarilo 5,6 milijona skupnih prihodkov in zaposlovalo 43 ljudi, letošnje leto bodo sklenili s 7,5 milijona evrov prometa, ekipa zaposlenih pa bo štela 56 ljudi. Podjetje ima po svetu še 40 zaposlenih, z več kot tisoč partnerji v Evropi, ZDA in Kitajski, kjer imajo svoje podružnice, pa krepijo blagovno znamko NiceLabel in ustvarjajo še znatno višje globalne prihodke.

Indeks rasti prodaje krovnega slovenskega podjetja je 204 (ob upoštevanju globalnih prihodkov bi bil višji), vendar pa se podjetje ponaša v najvišjim indeksom uspešnosti BSX in skoraj 100-odstotnim izvozom. Je partner informacijskih gigantov, kot so Microsoft, Oracle in SAP.

Euro Plus je plod 22 let vizionarskega dela in razvoja lastnika Zvonka Duplančiča, ki je ustvaril multinacionalko, ki ima še vedno izjemen potencial za rast. Postajajo pomemben partner največjim svetovnim multinacionalkam, kot so Abbott, Benetton, DuPont, FedEx, Ikea, Nestlé, Siemens, Unilever, Volvo, Würth in drugi. Podjetje je za svoje informacijske rešitve prejelo več svetovnih priznanj; šestkrat zapored je osvojilo prvo mesto v Top 10 Reviews, neodvisnem mednarodnem ocenjevanju profesionalne programske opreme za izdelavo črtnih kod, lansko leto pa se je NiceLabel na lestvici Food Logistics Top 100 uvrstil med vodilna računalniška in tehnološka podjetja na svetu, ki podpirajo oskrbovalno verigo v prehrambeni panogi.

Z razvojem najsodobnejših programskih rešitev za označevanje pomagajo podjetjem povečevati učinkovitost logističnih procesov, preprečevati napake in zastoje v transportu, skladiščih, proizvodnji in maloprodaji. Od sredine leta 2013 je podjetje začelo rasti še hitreje, saj sta ob prevzemu ameriškega distributerja začela dajati rezultate globalni tržni pristop ter pospešeno kreiranje fleksibilne svetovne poslovne kulture lastnih podjetij in prodajnih zastopnikov.

V podjetju si prizadevajo za čim hitrejši in učinkovitejši odziv na izzive strank, zaradi želje po hitri rešitvi pa težijo h konkretnosti in hitrosti, nujna sta učenje in timsko delo, potrebno je odlično obvladovanje procesov od izziva in inovacije do konkretne rešitve. V teh procesih so napake in neuspehi običajni osebni in timski izzivi, zaradi katerih še naprej vztrajno iščejo rešitve. Uporabljajo sodobne standarde ter metode agilnega programiranja in avtomatskega testiranja. Za spodbujanje inovativnosti in ciljne naravnanosti so opremili več prostorov, ki omogočajo ustvarjalno sodelovanje.  

Od ponudnika različnih programov za oblikovanje in tiskanje etiket se vse bolj usmerjajo v celovite rešitve za poenostavitev in povečanje učinkovitosti procesov označevanja vzdolž oskrbovalne verige. Sklepajo partnerstva z velikimi mednarodnimi podjetji. Da lahko sodelujejo z vodilnimi svetovnimi proizvodnimi podjetji, spodbujajo notranje kroženje idej ter stalno nadgrajujejo in preverjajo svoje poslovne procese, v katere sistematično vgrajujejo primere globalne dobre prakse.


Zaposleni so s pomočjo videokonferenc vsak dan v stiku s sodelavci po svetu, že več let pa se srečujejo na tako imenovanih petkovih predavanjih, na katerih delijo poleg tekočih informacij tudi znanje. Uradni jezik v podjetju je angleščina. NiceLabel organizira lastna strokovna srečanja in usposabljanja za partnerje po svetu. Samo v Šenčurju v povprečju pripravijo osem takih srečanj na leto, vsaj štiri pa še na drugih lokacijah po svetu.


Šenčurska gazela se povezuje s fakultetami ljubljanske in mariborske univerze; v delovni proces že od začetka delovanja redno vpletajo študente različnih študijskih smeri, na hitrih zmenkih študentov in podjetij, ki jih organizira karierni center ljubljanske univerze, pa so odkrili tudi potencialno zanimive prihodnje člane svojega mednarodnega tima.