Uspeh na projektu pa je prinesel tudi veliko obveznosti, saj smo kot koordinatorji projekta odgovorni za pripravo pogodbe, usklajevanje s partnerji, iskanje novih prostorov in kadrov, dogovor s kupci, pripravo nastopov na sejmih itd. V tem duhu je potekal tudi moj današnji delovni dan. S partnerji, ki so seveda ključni za uspeh projekta, smo pripravljali dokumente za podpis pogodbe za evropski projekt.

S sodelavko sva pregledala možne lokacije v bližini, kjer bi po novem letu lahko najeli prostor v velikosti približno 500m2. S sodelavcem sva pripravljala promocijske materiale za enega najpomembnejših evropskih sejmov na temo e-mobilnosti eCarTec, na katerem se bo predstavil tudi GEM motors. Ker bomo v naslednjih mesecih v svojo ekipo sprejeli vsaj pet novih sodelavcev, sem se danes dogovarjal tudi za nove sestanke s potencialnimi kandidati, ki so željni novih izzivov.

Po uspehu na razpisu se je zanimanje za naš produkt bistveno povečalo. Tako sem ravno danes pripravljal končno pogodbo sodelovanja z indijskim podjetjem, ki je eno najpomembnejših dobaviteljev sestavnih delov za motocikle. Dogovoril sem se tudi za obisk direktorja večjega nemškega podjetja, ki želi sodelovati z nami pri razvoju celotnih električnih pogonov za štirikolesnike. Oba projekta predstavljata pomemben korak na področju širitve mednarodnega sodelovanja podjetja GEM motors. In verjamem, da ne bosta edina.

Kot vsak inovator bi večino svojega časa želel posvetiti razvoju svojega izdelka, izboljšavam in optimizaciji, vendar je potrebno idejo prizemljiti in jo postaviti v določen poslovni okvir. Razviti izdelek in mu nuditi vso potrebno podporo, da bo uspel na globalnem trgu, je seveda izziv, ki ga ni mogoče opraviti brez sodelovanja. In zdi se mi, da je ravno sodelovanje včasih šibka točka slovenskih podjetij.

Ponedeljek zato zaključujem z mislijo, da ni pomembno, kako majhno je podjetje ali država, iz katere prihajaš, pomembni so izzivi, ki si jih zastavljaš, drznost in sposobnost vzpostavljanja ključnih sodelovanj za skupne cilje. Verjamem, da jih Slovenci lahko dosegamo tudi v globalnem smislu in pomagamo sooblikovati trende znotraj panoge, v kateri ustvarjamo.