V knjigi Thrive Ariana uspešnost razvija naprej in podkrepljeno s številnimi raziskavami razlaga, da je ne definirata le denar in moč, ampak uvaja še tretjo metriko (Third metric), ki obsega dobro počutje, modrost in čudenje nad velikimi in majhnimi stvarmi v življenju, ki nas napolnjujejo. Neprestana vključenost (koliko vas spi z mobilnikom na dosegu roke?) in občutek, da nenehno nekaj zamujamo, če ne preverjamo online sveta, kvari naše odnose v živo. Mislim, da nisem osamljen primer, da takoj, ko imam nekaj minut, npr. v čakalnici pri zobozdravniku, vrsti v trgovini ali na tržnici, sežem v torbico po telefon in izkoristim čas za prebiranje e-pošte ali katerega od člankov, ki jih redno dodajam na bralni seznam. In zamujam čas za umirjanje, razmislek, prisotnost v trenutku. Jutranjo uro danes ob kavi namenim novim stranem knjige in razmišljam o stavku: čeprav ni težko živeti življenja, ki vključuje tretjo metriko, je zelo lahko ne živeti takšnega življenja.

Po jutranjem družinskem dirjanju se posvetim tekočim projektom. Za naročnika, ki deluje na B2B trgu, pregledam statistike oglaševanja na Googlu, Twitterju in LinkedInu. Spet se pokaže, da je za dobre rezultate nujna tudi dobra vsebina. Ni več dovolj, da imajo podjetja proračun za oglaševanje, brez relevantne vsebine in pogovorov z deležniki, ni rezultatov. Mislim, da analitiko, ki nam je na voljo v digitalnem svetu in nam omogoča hitre spremembe in izboljšave, še veliko premalo izkoriščamo.

Pred kosilom s predstavnicama naročnika na hitro pregledam še e-pošto, ki je prišla včeraj zvečer in vidim vabilo na delavnico Mete in Rudija Tavčarja. Rudi je bil direktor raziskovalne agencije Gral Marketing (kasneje Gral-Iteo in GfK), kjer sem delala vzporedno s študijem na Ekonomski fakulteti. Bil je odličen mentor, me usmerjal, mi dajal naloge, za katere še sama nisem bila prepričana, če jih zmorem, in ko sem pri 25 po diplomi prišla k njemu s predlogom, da želim odpreti s.p. in kot zunanja svetovalka še vedno delati za podjetje, je to podprl in mi s tem močno pomagal pri zagonu podjetja. Hvala, Rudi! Za GfK sem delala še vrsto let potem, ko je on odšel.

Z mentorji imam odlične izkušnje tudi v CEED Slovenia, ki pomaga podjetnikom z usposabljanji, mreženjem in organiziranim mentorstvom, ki mi že pred 7 leti, ko sem se udeležila prvega usposabljanja, dalo zanimive povratne informacije in pogled od zunaj s strani bolj izkušenih kolegov. Tudi tisto, česar takrat še nisem želela ali zmogla videti. Mentorji pa niso nujno formalni, učimo se ves čas in včerajšnji članek navaja 7 mentorjev, za katere niste vedeli, da jih imate. Poleg sina, ki pokaže neverjetne sposobnosti prepričevanja in tehtnih argumentov, ko želi kaj doseči, so danes moji mentorji predvsem virtualni. Veliko berem, gledam webinarje, poslušam podcaste, sodelujem v skupinah na LinkedInu ter tvitam. Dostop do znanja in informacij, ki so nam danes na voljo, je neverjeten.

Ko pridem iz kosila nazaj v pisarno, pregledujem prispelo e-pošto, smse, Facebok sporočila in tvite. Pred četrto uro, ko se odpravim po sina, ki se bo do konca tedna učil veščin novinarstva za otroke, pregledam še skice žičnih modelov za nov projekt prenove spletnega mesta, pri katerem prvič sodelujemo z drugo spletno agencijo kot pisci vsebin. Zakaj sem navdušena? Ker do zdaj taka sodelovanja niso bila samoumevna, kadar se storitve obeh agencij nekoliko prekrivajo. Tako so vsi strokovnjaki za vse, namesto da bi se osredotočili na tisto, v čimer so najboljši. Sem zagovornica povezovanja in sodelovanja s specialisti na projektih; tako so rezultati boljši, stresa je manj in vsi imamo priložnost učenja drug od drugega.