Med njimi je bilo 57 odstotkov podjetnikov iz zagonskih in malih ter srednjih podjetij. Nekaj več kot 37 odstotkov udeležencev je bilo iz vrst velikih podjetij, vlagateljev in podpornega podjetniškega okolja in dobrih 5 odstotkov mladih podjetniških upov in talentov oziroma študentov in dijakov.
Na dvodnevno učenje, iskanje potencialnih vlagateljev in zgolj druženje in izmenjavo izkušenj j

e prišlo 234 startupov. Zanje so pripravili več kot 200 individualnih srečanj tudi s poslovnimi angeli in predstavniki skladov tveganega kapitala, priložnosti za sodelovanje pa so iskale tudi gazele, med drugimi Infotehna Skupina, Orodjarstvo Gorjak, ATech in Instrumentation Technologies. Prvi rezultati pogovorov naj bi bili znani že v teh dneh.


Da ima konferenca vse več ugleda v tujini, kaže tudi podatek, da je nastopilo 71 govornikov na 37 različnih predavanjih, delavnicah, panelnih razpravah in okroglih mizah, med njimi tudi 12 globalno prepoznavnih vlagateljev. To so bili člani glavne komisije, ki so na velikem odru ocenjevala predstavitve petih trenutno najobetavnejših startupov iz regije Alpe Adria na vlagateljskem delu konference PODIM Challenge. Med občinstvom je sedelo še 27 predstavnikov mednarodnih skladov tveganega kapitala ter domačih in tujih poslovnih angelov.


Na tekmovanje Startup Slovenija se je tokrat prijavilo 107 ekip, medtem ko je lani sodelovalo 126 ekip. Med petimi finalisti je izborna komisija upoštevala šest kriterijev. To so potencial in kompetentnost ekipe, razumevanje problema, ki ga z inovacijo rešujejo, edinstvena vrednost rešitve in neulovljiva prednost, segment kupcev in kanali prodaje, toki prihodkov, stroški in drugi ključni kazalniki ter osebna predstavitev. Največji potencial je prepoznala v ekipi Tibopo, ki razvija sistem Mdrive, ki skrbi za nadzor dvoročnega upravljanja z vozili.