Po njegovem mnenju mora biti ambicija Slovenije, da zagotavlja tak podjetniški ekosistem, da bodo Slovenijo kot primerno okolje za lasten podjetniški razvoj videla tudi tuja zagonska podjetja. Zdaj se namreč še vedno dogaja, da predvsem zagonska podjetja, ki so globalno usmerjena, celovito podporo poiščejo v spodbujevalnikih v tujini.

Zato se je Iniciativa Start:up Slovenija pri organizaciji konference Podim povezala tudi z Kärtner Wirtshaftsförderungs Fonds, ki na avstrijskem Koroškem kot edini promovira gospodarstvo, in s centrom za raziskave in prenos tehnologij Friuli Innovaziona, ki ima sedež v Vidmu. Letos pa prvič sodeluje tudi Gospodarska zbornica Slovenije.
»Sodelovanje je pot do uspeha, kar smo pokazali že v Iniciativi Start:up Slovenija. Tudi pri globalnem pozicioniranju iščemo povezave, in sicer v regiji Alpe-Jadran, zato smo se povezali z Italijani in Avstrijci. Želimo oblikovati prepoznavno blagovno znamko, ki bo prepoznana tudi pomembnim globalnim igralcem. Tako nam bo veliko lažje pritegniti tako kapital kot tudi sogovornike in tudi našim zagonskim podjetjem odpirati vrata.«



Z avstrijskimi in italijanskimi partnerji so dogovorjeni, da podobna dogodka, kot je konferenca Podim, organizirajo tudi v Vidmu in Celovcu, ob čemer bo komunikacija o vseh dogodkih v skupnem start up ekosistemu potekala čezmejno. Tako naj bi ustvarili čim bolj celovito in pregledno ponudbo v tej regiji ter tako lažje konkurirali ZDA ter drugim evropskim in azijskim državam.



Prvi konkretni korak je že zbir 60 zagonskih podjetij iz Bosne in Hercegovine, Avstrije, Italije in Slovenije, ki so na konferenci Podim iskala investitorje ali strateške partnerje, pri mreženju z njimi pa so sodelovale tudi gazele.