Potrpežljivost se je ekipi SipaBoards obrestovala, saj so po temeljitem premisleku za začetek leta napovedano kampanjo prestavili na konec aprila in jo izpeljali brez težav. „Povsem jasno nam je namreč bilo, da na Kickstarter ne morejo več prihajati garažni timi, ki imajo sicer odličen izdelek, nimajo pa izkušenj z marketingom in trženjem. Nismo želeli težav s proizvodnjo, logistiko in skritimi stroški, zato smo se dobro pripravili ne samo iz vidika predstavitve, ampak tudi sedanje faze – hitre proizvodnje in nemotene dobave ,“ je nedavno pojasnil Žiga Božič, soustanovitelj SipaBoards.

Naročniki naj bi svoje supe dobili najpozneje septembra, je povedal Sebastjan Sitar, idejni pobudnik izdelave supov in prav tako soustanovitelj SipaBoards. Prav zaradi skorajšnjega začetka poletne sezone bi mnogi sup imeli radi že pri sebi, zato se bo ekipa potrudila, da ga bodo imeli čimprej. Glavne naloge ekipe bodo torej zagotoviti nemoteno proizvodnjo. Predvidoma v dveh tednih, ko bodo dobili 90 odstotkov zbranega denarja, saj gre približno desetina Kickstarterju in Amazonu, bodo ustanovili podjetje in zagnali proizvodnjo.

Napihljivi del bodo dobivali iz švicarskega podjetja xxxx s tridesetletno tradicijo, ki izdeluje napihljive deske blagovne znamke Airboard D, zato v njih vidijo zanesljivega dolgoročnega partnerja, medtem ko bodo pogonski sklop izdelovali in nameščali sami. Večina naročil je prišla z ameriškega trga, pa iz Avstralije, Slovenije, Kanade, Japonske, Švice, Nizozemske in tudi iz ZAE ter celo dveh oceanskih držav (Guam in Curacao), »Sem prav posrfal (posupal ), da sem videl, kje sploh ležita, ker sem zanju slišal prvič,« je v smehu pripovedoval Sitar.

Zaveda se, da si počitka ekipa ne more privoščiti, saj mora nadaljevati z izdelavo in dostavljanjem supov ter seveda nadaljnjo prodajo, marketingom in razvojem. V uresničitvi ideje za sup in izvedbi kampanje od oktobra lani je zelo intenzivno sodelovalo kar 15 ljudi, ki so bili vsak zadolženi za svoje področje, V Sloveniji logističnih zapletov ne pričakuje, nekaj več skrbi pa ima glede logistike v bolj oddaljene države.

Sitar pričakuje, da se bo sup na trgu dobro obnesel, saj ga bodo ponujali tudi izposojevalnicam, sedaj pa že razvijajo nove, s katerimi bodo nadgradili paleto supov za različno uporabo, prav tako že razvijajo izdelke, ki bodo predstavljali dodano vrednost obstoječim uporabam. Supe namreč lahko uporabljajo kot dopolnitev k športnim treningom praktično vsi športniki, vse pogosteje pa tudi za jogo in pilates.

Sitar ekipam, ki se bodo odločale, da denar za zagon proizvodnje zberejo na platformi za množično zbiranje denarja, svetuje, naj se na kampanjo res temeljito pripravijo in naj ne izpustijo prav nobenega koraka pri njeni izvedbi, naj ekipa deluje čim bolj uglašeno, predvsem pa naj verjamejo v svoj izdelek in naj bodo vztrajni, kljub temu, da je tak začetek podjetniške zgodbe zelo naporen.