Knjiga podjetnika s pomočjo lijaka (funnel) vodi skozi sistematični proces razumevanja in razvoja blagovne znamke, pri čemer sta avtorja preučila in predstavila 40 primerov globalnih starup podjetij, kot so 4thOffice, Bellabeat, FlyKly, Layer, Celtre in GoOverseas Red Pitaya, ki je v bistvu spin off podjetje gazele Instrumentation Tehnologies in drugi.

»Povod za knjigo so bili tudi študenti, ki sodelujejo v startupih in prihajajo k meni po nasvet, kako naj se sploh lotijo izdelave blagovne znamke,« še med drugim v nedavnem pogovoru za Dnevnik poudarila Maja Konečnik Ruzzier, ki opaža, da še vedno obstaja skupina podjetij, ki se jim blagovna znamka zdi nepomembno orodje na poti do uspeha.

„BellaBeat je čudovit primer. Na njihovem primeru sva tudi naredila prikaz, kako funnel deluje. Razdelala sva jih po stopnjah in vse sestavne gradnike izgradnje blagovne znamke apliciramo na primer BellaBeata. Njihova začetna naprava, katere osnovna funkcija je spremljanje srčnega utripa še nerojenega otroka, za nosečnice ne bi bila toliko zanimiva, v kolikor bi nudila zgolj to funkcionalno prednost. Ko so dodali funkcije, da mama lahko posluša bitje srce, lahko vse to posname in posreduje sorodnikom in prijateljem, so poskrbeli za čustveno navezanost in je zato izdelek postal izjemno zanimiv. In ravno to je tisto, kar v knjigi predpostavljava,“ pojasnjuje dr. Maja Konečnik Ruzzier.

Intervju s soavtorico knjige SBFunnel najdete tudi na:

http://gazela.dnevnik.si/sl/Novice/5547/Kickstarter+ne+zagotavlja+uspe%C5%A1nega+poslovanja