Koprivnik in Švenerjeva, ki sta začela kot garažna podjetnika, sta ves čas sledila svoji viziji in ciljem. »Zanimivo je, ko se ozrem nazaj na najine prve načrte in številke, ki sva si jih zadala. Takrat se je morda vse skupaj zdelo neverjetno, ampak nama jih je do zdaj uspelo dosegati, čeprav se vedno pokaže, da tudi pri jasno zastavljenih načrtih pride do odstopanj. Ampak na koncu prideš do cilja, ki si si ga zadal. Če vztrajaš, boš tudi tisto, kar izgubiš z nekaj smole, pridobil nazaj nekje drugje z malce sreče,« pravi Koprivnik, ki se spominja točnega datuma, ko se je poslovanje podjetja čez noč porušilo.


»To je bilo 2. decembra 2013, ko je facebook spremenil in praktično na glavo obrnil svoje algoritme. Mi smo takrat ves posel bazirali na organskem facebooku. Tam imamo namreč med slovenskimi podjetji največje število fanov in takrat smo z eno brezplačno objavo dosegli do 40.000 ljudi, medtem ko jih danes s takšnim pristopom lahko dosežeš okoli 5000. To nam je čez noč porušilo posel in kar nekaj časa je bilo precej težavno. K sreči smo dva meseca prej vstopili na tuje trge, tako da se je breme fiksnih stroškov nekoliko porazdelilo na tri trge. Zagotovo je bil to največji izziv, čeprav so to tudi vse novosti v spletnem marketingu, ki so precej pogoste,« pojasnjuje Koprivnik, ki skrbi za splošno vizijo podjetja in posel.
»S stališča moškega bi lahko rekel, da sem ekspert za kozmetiko in da preveč vem o tem, v splošnem pa ne,« se nasmeji, a zelo resno pove, da tudi na različnih sejmih opažajo, da so v ozadju podjetij iz panoge kljub vsemu v največji meri prisotni moški, ki sklepajo posel, ženske pa blagovnim znamkam dajejo obraz. Tako je tudi Švenerjeva odgovorna za spremljanje novosti, nabavo in dogovarjanje z dobavitelji, podporo strankam, po kateri so najbolj prepoznani, saj se trudijo za hitro odzivnost, pa je v celoti prevzela ena njunih prvih sodelavk Mateja.

Ustvariti moraš bazo ljudi, ki ti zaupajo


Prav podpora strankam in uporabnikom prijazno podjetje je tudi temelj za uspešno prodajo kozmetike na spletu, poudarja Koprivnik. »Vedno vse rešujemo v korist strank, torej tudi če stranka z nakupom ni zadovoljna, ga lahko vrne ali pa ga zamenjamo oziroma vrnemo denar. Na spletu moraš imeti bazo ljudi, ki ti zaupajo, in ko jo imaš enkrat vzpostavljeno, se njihov glas širi po forumih in blogih,« pojasnjuje in dodaja, da je bistvo njihovega posla tudi uvajanje blagovnih znamk in izdelkov, ki jih v klasičnih drogerijah ni mogoče dobiti.


»Izdelke, ki jih stranka lahko kupi v drogeriji, bi bilo na spletu nesmiselno prodajati. To naši konkurenti sicer tudi počnejo, ampak domnevam, da precej neuspešno, ker se mi ne zdi logično, da bi izdelek, ki ga dobiš v drogeriji, kupil v spletni trgovini, plačal poštnino in nato nanj še čakal. Zato smo pri nas osredotočeni na novosti, nove izdelke in blagovne znamke,« o receptu za uspešno prodajo kozmetike na spletu pove Koprivnik.

Podobno se lotevajo tudi tujine. Najprej so se širili na Hrvaško in Madžarsko. Prva je bila neki logičen korak, ker smo si s Hrvati kulturno najbolj podobni in so zgodbo najlažje preslikali k južnim sosedom, je povedal Koprivnik, medtem ko je Madžarska sledila, ker imajo skladišče na tromeji v Lendavi in vse izdelke tudi na hrvaški in madžarski trg lahko odpošiljajo z enega mesta. Širitvi na češki in slovaški trg pa je botroval intervju v Dnevniku. Koprivnik je namreč v njem razlagal o željah po tujini, nato pa je do njega pristopila Slovakinja, ki je študirala v Pragi, dve leti pa živela tudi v Sloveniji. Ker je znala govoriti vse tri jezike, so poskusili in za zdaj kaže, da je bila odločitev dobra, je zadovoljen Koprivnik. Dodal je, da je sicer najmočnejši trg še vedno Slovenija, a največ prihodkov zdaj že prihaja iz tujine. Dodatno rast si obetajo še s širitvijo na italijanski trg.

Luksuzne kozmetike se ne bojijo


»Italijo bi sicer lahko razdelil na dve državi, saj sta sever in jug glede na kupno moč prebivalstva in tudi samo kulturo zelo različna. Kar zadeva kozmetiko, pa so vse ženske preprosto mahnjene na novosti, tako da zasičenost trga ni problem. Če ponudiš nekaj novega in to znaš zapakirati v dobro ponudbo, boš izdelek vseeno prodal,« je prepričan prvi mož Ličil.si, ki ga visoka italijanska moda, h kateri spada tudi luksuzna kozmetika, ne skrbi. V podjetju namreč že s svojim pristopom, da stranke tikajo, nagovarjajo svojo ciljno publiko, ženske, stare med 18 in 30 let. »Že iz te komunikacije je razvidno, da ne prodajamo luksuzne kozmetike, zato verjamem, da bomo tudi v Italiji našli svoj trg,« se nadeja Gregor Koprivnik, ki je s Švenerjevo posel začel v gospodarski krizi, a našel tržno nišo. »Namesto dragih torbic ali oblačil se namreč ženske še vseeno lahko razvajajo s kozmetiko. Kos ličila jih bo razveselil, a bodo denarnice ostale bolj polne kot pri nakupovanju oblačil ali modnih dodatkov,« tako imenovani sindrom šminke interpretira Koprivnik.