Ta ima električno baterijo, katere moč sup najprej napihne, nato pa uporabniku olajša veslanje. Skrit potisni motor na dnu supa pomaga tudi pri ohranjanju ravnotežja in smeri, tako da se bodo z desko lažje vozili tudi začetniki in otroci, saj si bodo lahko pomagali z motorjem, ki ga upravljajo z gumbom na veslu. Za samonapihljivi sup, vgrajen pogonski del in kompresor imajo vložene tudi patentne prijave.

Niso želeli biti garažna ekipa


Ekipo SipaBoards sestavlja 15 članov in vsak je poznavalec svojega področja, pravi Marja Feldin, del skupine za komuniciranje. »Sebastjan je želel imeti celoten koncept, ne le ozko specializiranega tima. Ker midva nimava izkušenj z marketingom, je povabil v ekipo ljudi s področij, za katere je menil, da bomo potrebovali pomoč. Za tehniko in tehnologijo skrbiva midva s Sebastjanom, imamo še oblikovalca in tekstopisca, finančnika…,« pripoveduje Žiga Božič, soustanovitelj SipaBoards. Ugotovili so namreč, da na Kickstarter ne morejo več prihajati garažni timi z odličnim izdelkom, nimajo pa izkušenj z marketingom in trženjem.


»To so bili običajno tehnični navdušenci z dobro idejo, ki niso imeli izkušenj s promocijo, zdaj pa je Kickstarter postal bolj profesionalen. Ne moreš več priti z idejo in prototipom ter upati, da ti bo uspelo na Kickstarterju. Prej moraš nagovoriti skupnosti, to je danes za  kampanjo na Kickstarterju postalo nujno. Moraš biti zelo dober, da ti  uspe. Veliko je namreč kampanj s solidnimi izdelki, a ne uspejo, ker ljudje sploh ne vedo zanje,« je o pomembnosti poznavanja vseh področij, še zlasti komuniciranja s potencialnimi podporniki na Kickstarterju povedal Božič.
 
Pozorni tudi na skrite stroške in testiranje v realnem okolju


Pri tem je opozoril še na drugo plat kampanje, in sicer na težave po njenem (uspešnem) zaključku. Podjetniki se namreč pogosto, tudi slovenski avtorji izjemno uspešnih kampanj, kot so bile Ondu, Chipolo ali FlyKly, srečajo z logističnimi problemi in skritimi stroški, ki jih pred kampanjo niso vključili v ceno izdelka. V SipaBoards menijo, da so se na vsa takšna tveganja dobro pripravili, saj so pomislili na stroške, ki jih zahteva prevoz baterij, za katere veljajo visoki standardi varnosti pri pošiljanju, na stroške orodja in podobno, je povedal Božič.


Ker so želeli na Kickstarter priti dobro pripravljeni, s testiranim izdelkom, ki bo zadostoval potrebam in željam trga, so začetek že najavljene kampanje celo za nekaj mesecev prestavili. »Odzive smo pridobivali na različnih koncih, najprej smo sup testirali v družinskem okolju, nato pa smo ga želeli še v bolj realnem okolju, da bi videli, kaj bo rekel trg. Med drugim smo v Avstriji sup dali na test nekaj izposojevalnicam, da bi dobili odziv profesionalcev, ki vedo, kaj bi bilo za trg zanimivo. Povedali so, da bi izdelek takoj kupili, hkrati pa so nam dali tudi nekaj usmeritev. Napihljiv sup jim je bil všeč, ker je vzdržljiv, ampak ga napihnejo spomladi in jeseni spustijo, mi pa smo imeli vgrajen kompresor, ki je v tem primeru njim odvečen kos in strošek. Druga stvar pa je bila fiksno vgarjena baterija, kar je za družinsko uporabo super, saj lahko sup pred in po vožnji polnijo doma, za izposojevalnice pa to ni primerno, ker želijo imeti sup ves dan na vodi, tako da smo ga prilagodili tako, da se akumulator odstrani. V izposojevalnicah ga tako lahko le zamenjajo in sup je pripravljen za naslednjega uporabnika,« je o izboljšavah, s katerimi so se ukvarjali od januarja naprej, povedal Božič. »Tako smo zdaj še bolj fleksibilni in imamo izdelek, ki bo primeren tako za uporabo v izposojevalnicah kot za zasebno in družinsko rabo,« je dodal Žiga Božič.

Testne vožnje v času kampanje


Kljub vsemu pa glede na raziskave v ZDA in Braziliji, Avstraliji in Evropi ciljajo predvsem na zasebne uporabnike. Med kampanjo bodo s pomočjo članov ekipe, ki prihajata iz ZDA in Avstralije, opravili več testnih voženj, da bi novost uporabnikom čim bolj približali, saj se zavedajo, da preizkus visokocenovnega izdelka močno vpliva na odločitev o nakupu. »Sup bo nekaj povsem novega ne le za začetnike in družine, temveč tudi za bolj izkušene suparje, ki bodo s pomočjo električnega pogona zdaj lahko delali daljše vožnje,« pojasnjuje Božič.


Po njegovem mnenju bi sup lahko primerjali z električnim kolesom. Njegov namen ni, da bi pri vožnji ves čas uporabljali električni pogon, temveč je to zgolj pomoč uporabniku, da lahko v rekreaciji uživa dlje časa. Poleg tega bo sipaboard navdušil tudi s tem, da je samonapihljiv, saj iz izkušeni suparji dobro vedo, kako naporno ga je napihniti, so prepričani v ekipi.

Prodati želijo vsaj 100 supov


Na Kickstarterju si želijo prodati vsaj 100 desk oziroma zbrati vsaj 150.000 evrov, kar je največ med slovenskimi projekti do zdaj. Cena supa bo znašala od 990 dolarjev dalje, kar je precej ceneje kot v redni prodaji, ko se bo cena gibala okoli 2000 dolarjev, pojasnjujeta Božič in Feldinova. Pri tem dodajata, da so se za Kickstarter kljub nižji prodajni ceni prvih supov odločili, ker je to hkrati promocija, ostaja pa jim tudi več svobode.
 »To je še najbolj nežen način financiranja, ki te ne omejujejo tako zelo kot denimo investitor, ki bo že na začetku želel imeti vpliv in te usmerjati, ker pač želi imeti dobiček. Sicer ostajamo odprti za investitorje, ampak za zdaj je Kickstarter za nas najustreznejša platforma, saj produkt razvijamo prostovoljno, s strastjo, kar Kickstarter tudi podpira,« pravi Božič.