Leta 2009 je bilo ustanovljeno podjetje Brce, d.o.o., katerega dejavnost so prevozi hitrih kompletnih in zbirnih pošiljk, podjetje pa trenutno zaposluje skoraj 50 ljudi. Lani so ustvarili že dobre tri milijone evrov prometa, kar je desetodstotna rast glede na leto 2013, najmanj tolikšno rast prihodkov pa pričakujejo tudi v letošnjem letu.

Podjetje Brce, d.o.o., zadnjih slabih pet let deluje v industrijski coni na Lazah na obrobju Kranja, kjer imajo dovolj prostora za vozni park, v katerem je trenutno 40 kombijev, za manjše skladišče in upravno stavbo s prometnim centrom. To je srce njihove dejavnosti, saj jim nadzor na sodobnih tehnoloških orodjih in programskih rešitvah  ves čas omogoča spremljanje vozil in pošiljk, v primeru nesreč ali drugih težav pa hitro odzivanje na potrebe voznikov.

Kakšne so te, tako Matej kot Tadej, ki sta  po osnovni izobrazbi elektrikarja, dobro vesta, saj sta prva leta poslovanja vozila blago in opravljala selitve tudi sama, še pred tem pa je Matej v sodelovanju s pekarnami razvil celo program dostavljanja hrane za ljubljanske in gorenjske šole. »Bila sva zelo zagnana in pripravljena delati noč in dan. Da smo dosegljivi 24 ur na dan, je še vedno naše pomembno vodilo in verjamem, da ob naših prizadevanjih za kakovostno opravljeno storitev tudi konkurenčna prednost,« pripoveduje Tadej Brce, ki se iz tistega obdobja, ko je imel samo 20 let, rad spomni božičnega prevoza blaga v Avstrijo leta 2000 z njihovim prvim novim kombijem. »Sicer pa sem prvi prevoz v tujino opravil v Bruselj, in ker v kombiju ni bilo radia, sem si prepeval.«

»V zagon podjetja sva vložila lastne prihranke, polovico denarja za prvi kombi pa nama je dala na čeke babica Lucija, ki kljub svoji starosti, saj je stara 88 let, ne pozabi vprašati, kako uspešno poslujemo,« v smehu pripoveduje Tadej. Stari starši so  jima privzgojili temeljne vrednote, zato ju za podjetje ne skrbi, saj te vrednote predstavljajo politiko podjetja. To pa so odzivnost, kakovost storitve v zadovoljstvo naročnika, timsko delo, spoštovanje in skrb za sodelavce, urejeno delovno mesto, dolgotrajna partnerstva z naročniki in špediterji, nenehno izobraževanje, optimizacija procesov s pomočjo sodobne tehnologije, nadzorovana in preudarna rast podjetja ter ekološka ozaveščenost.

Vozila, s katerimi prepeljejo 18.000 pošiljk na leto, v nobeno smer pa ne vozijo prazna, zdaj menjajo na dve do tri leta. Vsak voznik je odgovoren za svoje vozilo, po internem dogovoru pa na avtocestah ne prekoračijo hitrosti 100 kilometrov na uro, s čimer zagotavljajo varno vožnjo, optimalno porabo goriva in čim manj izpuhov. V podjetju si prizadevajo razvoj in širitev voznega parka, v katerem je trenutno 40 kombijev, financirati pretežno iz lastnih sredstev. Prav tako preudarni kot pri financah skušajo biti tudi pri rasti obsega storitev.

»Lahko bi imeli 20-odstotno   rast ali še višjo, a se za to nismo odločili, saj vztrajamo, da mora biti naša storitev opravljena 100-odstotno dobro, česar pri večjem obsegu dela ne bi mogli več zagotoviti. Napake pa ne želimo, da se dogajajo,« poudarja Matej Brce. »Kadar prevoza ne moremo zagotoviti v času, ki najbolj ustreza naročniku, ga preusmerimo na druga podjetja, a le na tista, ki so zanesljiva.« V Sloveniji na področju tovrstnih prevozov nimajo resne konkurence, a ker delujejo pretežno na tujem trgu, so njihova konkurenca predvsem Romuni in Poljaki, ki si skušajo konkurenčno prednost ustvariti predvsem z nizkimi cenami storitve. Brce si je že ustvaril podobo zanesljivega partnerja in se zanj odločajo predvsem na temelju kakovosti in ne cene, poudarja Matej Brce.

Četudi so imeli več predlogov, naj se preusmerijo še na prevoze s kamioni, tega ne želijo početi, saj so prevozi s kombiji dejavnost, kjer imajo največ izkušenj, svoje storitve pa želijo le še nadgraditi in izboljšati. »Če bi diapazon storitev še povečali z na primer kamionskimi prevozi, ne verjamem, da bi lahko ohranili enako raven kakovosti,« razmišlja Tadej Brce.

Zaposlujejo praktično ves čas. Z večjim obsegom prometa potrebujejo predvsem izkušene voznike, ki pa jih ni lahko najti, saj ta poklic zaradi dejavnosti, ki poteka sedem dni v tednu, zahteva veliko odrekanja in prilagajanja. Voznik mora imeti dobro znanje bodisi angleščine bodisi nemščine ter biti tudi računalniško dobro pismen. Zaradi obsega dela v skladišču iščejo tudi skladiščnika, veseli bodo tudi kandidatov za prometnika in prometnika pomočnika. Kandidati, ki bi bili primerni za njihovo ekipo, gredo skozi več selekcijskih sit, metode izbora sodelavcev pa so razvili sami, poudarja Sebastijan Novak, ki med drugim skrbi v podjetju tudi za kadre.

Ker so hitrorastoče podjetje, ki želi ob rasti ohranjati najvišjo raven kakovosti storitev, zaposlujejo predvsem mlade ljudi z novimi znanji. Pri svojem delu, še posebno pa za spremljanje kombijev, uporabljajo sodobna tehnološka orodja. Ker pa želijo komunikacijo z vozniki in  pregled nad vozili na terenu še izboljšati, razvijajo transportno aplikacijo v sodelovanju z IT-podjetjem Infotrans.