V podjetju so poskrbeli za kombinacijo tehnološkega start-upa, spletnega podjetja in klasičnega prevoznika, s čimer so ustvarili eno največjih avtobusnih mrež na dolge razdalje. Njihov uspeh temelji na digitalizaciji tradicionalnega prevoznega sredstva, saj nov način potovanja ponujajo s tehnološkimi inovacijami, kot je usmerjen sistem oddaje rezervacij in nakupa vozovnic, z aplikacijo FlixBus-App, z brezplačno povezavo Wi-Fi na avtobusih ali s spremljanjem v živo prek sistema GPS. Zaradi pametnega načrtovanja širjenja mreže in dinamičnega upravljanja s cenami so ustvarili pogoje, da ponudijo čim boljo storitev za čim nižjo ceno. Pri tem se opirajo na tesno sodelovanje z regionalnimi partnerskimi avtobusnimi prevozniki.


 

Podjetje je največji mednarodni preskok doživelo lani, ko so prevoze začeli ponujati v Franciji, Italiji, Avstriji in na Nizozemskem, zaživel pa je tudi čezmejni linijski promet do Skandinavije, Španije, Anglije in vzhodne Evrope. Ekipa zaposlenih šteje skoraj 1000 zaposlenih na lokacijah v Münchnu, Berlinu, Parizu, Milanu in Zagrebu, voznikov avtobusov pa imajo več kot 500. Iz Ljubljane naj bi vzpostavili dnevno kar 200 linij v Italijo, Avstrijo, Nemčijo in Francijo, je napovedala Jakša. Koliko prometa naj bi dosegli v prvem letu delovanje v Sloveniji Jakša ni povedala, prav tako ne, koliko prometa je podjetje ustvarilo v minulem letu. V Nemčiji na primer se je Flixbus povezal z avtobusnim prevoznikom Meinfernbus.