Za izdelavo tako imenovanega pametnega supa z magnetnim stikalom, ki se napihne sam, uporabnik pa lahko z mobilno aplikacijo vedno preveri tlak v deski, so se odločili na podlagi velikega zanimanja, ki so ga zaznali že med prvo kampanjo. Uporabniki so si namreč želeli enostavnejšo in tudi cenovno dostopnejšo rešitev.
Supanje še poleti
»Podporniki bodo deske dobili v začetku avgusta, torej bomo še ujeli sezono,« je napovedala Nina Čavž. Ob prvi kampanji pred letom dni so z dostavo supov zamujali, saj so jih podporniki namesto septembra začeli dobivati šele novembra.
Zdaj so postopki v proizvodnji, ki deloma poteka v Kamniku, deloma v švicarskem partnerskem podjetju, ki izdeluje napihljive deske blagovne znamke Airboard D, že utečeni in večjih težav ne bi smelo biti. Ker so pri uporabnikih zaznali različne potrebe, so na trg dali tri različne modele desk. Tako je na voljo deska za družino, za nekoliko hitrejšo vožnjo in za izvajanje joge na vodi.
»Tokratna kampanja je bila zelo naporna, saj je trajala dva meseca, a ekipa je ohranila visoko raven motiviranosti. Ekipa, ki je poskrbela za nadgradnjo prvotnega supa in izvedbo kampanje, je skorajda v celoti enaka,« je dejala Nina Čavž. Za to je po njenih besedah v veliki meri zaslužen idejni pobudnik izdelave supov in soustanovitelj podjetja Sebastjan Sitar.