Mercedesa SLC in SL: Zgoraj brez
Mercedes ima v svoji paleti 32 modelov, na slovenske ceste pa sta zapeljala roadsterja SLC in SL. Razlikujejo ju predvsem dolžinski centimetri, motorizacija in prestiž, obema pa je skupna pomična trda streha, ki za odpiranje ali zapiranje potrebuje približno 20 sekund. Dvosedežni SLC v četrti generaciji v dolžino meri vsega 4,13 metra, na cestah pa je prisoten že 20 let, le da na začetku kot SLK. Vstopni model je SLC 180, ki premore 1,6-litrski bencinski štirivaljnik z močjo 156 konjev (115 kW), kupca pa nagovarja s ceno 36.900 evrov. Bencinski motorji so sicer štirje (eden je dizelski), najmočnejši SLC 43 AMG pa premore 367 konjev (270 kW), moč pa se na zadnji kolesi prenaša prek 9-stopenjskega samodejnega menjalnika. Zanj želijo 71.500 evrov. SL, ki je narejen iz aluminija, v dolžino meri precej bolj zajetnih 4,63 metra, vstopni model SL 400 pa premore 3-litrski bencinski šestvaljnik z močjo 367 konjev v kombinacijski s serijskim 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom in ceno 116.300 evrov. Na ceniku je tudi brutalni SL 65 AMG, dvanajstvaljnik z močjo 630 konjev (463 kW) in astronomsko ceno 350.800 evrov. Mercedesovi ljubitelji vožnje zgoraj brez bodo prišli na račun tudi julija, ko prihaja S kabriolet in septembra z njegovo manjšo različico C cabriolet.