Ford focus RS: Pravi strup
Čakanja je konec, na slovenske ceste je končno zapeljala nova generacija najmočnejšega, najhitrejšega, najbolj športnega, najbolj strupenega (in kar je še podobnih pridevnikov) forda focusa z oznako RS. Pa ne le najmočnejšega focusa, RS je hkrati tudi najmočnejša petvratna kombilimuzina, ki jo je mogoče kupiti v redni prodaji, za njegov pogon pa skrbi najmočnejši Fordov motor ecoboost doslej – 2,3-litrski turbobencinar s 350 konji (257 kilovati) moči. Ta avtomobil z mesta do hitrosti 100 km/h izstreli v vsega 4,7 sekunde, in to dobesedno, saj je novi focus RS tudi prvi avtomobil v razredu s tako imenovano funkcijo »launch control«, ki omogoči, da se avto z mesta dobesedno »odrine«, brez zdrsavanja koles. Končna hitrost focusa RS znaša 266 kilometrov na uro, sicer pa se avto lahko pohvali še z unikatnim športnim štirikolesnim pogonom z dinamičnim nadzorom vektorjev navora, izbiro načina vožnje (normalni in športni za cesto ter načina »track« in celo »drift« za stezo) in vso napredno opremo, ki jo imajo tudi običajni focusi, ob tem pa so razvojniki posebno pozornost namenili tudi zvoku – za tak stroj se pač spodobi, da primerno hrumi. Doslej so pri uvozniku za novega RS že prejeli 29 naročil, vse omenjeno pa kupec dobi za zelo sprejemljivih 39.990 evrov.