»To je nekakšen trend, ki se je začel pred približno dvajsetimi leti – da so po odru hodili večinoma mladi ljudje, da je bilo starejših manj. Temu se, kljub strukturi ansambla, vendarle do neke mere upiram. Zelo fino se mi zdi gledati predstave, kjer so zastopane vse generacije. Dejstvo pa je, da so novi evropski teksti napisani tako, da v njih ni pogosto prostora za starejše igralce. Statistično gledano je nov evropski tekst videti takole: tri do štiri moške vloge in ena vloga za, praviloma, mlado žensko. To je dokazljivo.«

***

Režiserka, pisateljica, direktorica MGL Barbara Hieng Samobor na portalu 24ur.com o evropskih gledaliških trendih in ženskih gledaliških kvotah

***

Kot pravi Barbara Hieng Samobor, je ženskih vlog v gledališču vse manj, zato z dramaturginjami notorično iščejo tekste, v katerih bi igralske priložnosti dobile vse čudovite igralke, zbrane v ansamblu MGL. Po drugi strani pa je povpraševanje po nekaterih članih ansambla celo večje od možnosti realizacije. Kot je še povedala direktorica MGL, se takrat sama vmeša v pogovore in dosega nekakšne zasedbene rebalanse, vendar se še nikdar ni zgodilo, da bi bilo vseh 32 igralcev ves čas optimalno zasedenih. Barbara Hieng Samobor je povedala tudi, da morajo vse igralke precej več in bolje delati, če hočejo dobivati enaka priznanja kot moški.