Mestna občina Ljubljana je dosegla dogovor o nakupu delov treh zemljišč, ki so bila še potrebna za gradnjo povezovalne ceste med Tržaško cesto in Cesto na Vrhovce. S tem je odpravljena še zadnja ovira na poti do četrtega gradbenega dovoljenja za gradnjo te pomembne cestne povezave.

Na občinskem oddelku za gospodarske dejavnosti in promet so povedali, da bodo vlogo za pridobitev gradbenega dovoljenja na upravno enoto oddali nemudoma po tem, ko bodo vložili zemljiškoknjižni predlog za vpis lastninske pravice na teh zemljiščih. Cesta bo, ko bo dokončana, vse številnejšim stanovalcem Vrhovcev in Brda omogočila hitrejši dostop do Tržaške ceste in avtocestnega izvoza na Dolgem mostu.

Stanovalci v Zelenem gaju imajo avtobusno povezavo

Občina je za omenjeno cesto že pred časom pridobila tri gradbena dovoljenja in lani poleti gradnjo na treh odsekih zaupala konzorciju družb SŽ – Železniško gradbeno podjetje Ljubljana, Javna razsvetljava in CGP. Omenjene družbe bodo zgradile tudi del ceste, za katerega bo občina šele v naslednjih mesecih pridobila gradbeno dovoljenje, saj je občina z njimi sklenila pogodbo za gradnjo celotne ceste.

Gradbinci so do zdaj že zgradili cestni odsek med Cesto na Vrhovce in Cesto Dolomitskega odreda z obema križiščema. Ravno zaradi dokončanja tega cestnega odseka pa sta občina in javno podjetje Ljubljanski potniški promet lahko spremenila potek proge 14, ki po novem vodi mimo soseske Zeleni gaj po Poti Rdečega križa. V Ljubljanskem potniškem prometu so pojasnili, da so progo 14 spremenili zaradi vzpostavitve boljše frekvence odhodov in zaradi stanovalcev soseske Zeleni gaj, kajti spremenjena proga ravno tem stanovalcem omogoča boljši dostop do javnega potniškega prometa.

Nova postajališča na spremenjeni progi 14 so sicer postavljena začasno do konca letošnjega leta, so povedali v Ljubljanskem potniškem prometu. Na oddelku za gospodarske dejavnosti in promet pa so dodali, da bodo začasna postajališča ob koncu testnega obdobja opremili z nadstrešnicami, če bo avtobusna trasa dokončno potrjena kot ustrezna.

Poleg tega pa so gradbena podjetja dokončala tudi nov železniški most blizu križišča Poti spominov in tovarištva ter Fajfarjeve ulice. Pod starim mostom je včasih vodila zgolj Pot spominov in tovarištva, zaradi gradnje nove povezovalne ceste pa mora biti novi most bistveno širši. Na oddelku za gospodarske dejavnosti in promet so povedali, da vlaki po novem mostu že vozijo, da pa bodo bodo Slovenske železnice hitrost vlakov na tem odseku postopoma povečevale.