»Vsako leto je na stotisoče kuščarjev brezvestno zaklanih in živo odrtih, vse zavoljo tako imenovanih prestižnih čevljev, pasov in torbic,« poudarja Jason Baker, predsednik organizacije Peta Azija. Da bi opozorili na problematiko ubijanja živali, so sredi enega najprestižnejših nakupovalnih središč v tajski prestolnici Bangkok postavili začasno pop-up prodajalno z ženskimi torbicami.

Prizorišče je hitro privabilo petične nakupovalke, ki so si ogledovale zanimive primerke torbic iz krokodilje kože. Vsaka, ki je torbico tudi odprla in preverila njeno notranjost, pa je doživela šok. Razstavljeni modni dodatki so namreč vsebovali replike živalskih organov, krvi in tkiv, kar je bilo videti kot prava notranjost ubite živali, ki je morala dati življenje, da je torbica lahko nastala. Ženske so prodajalno zapuščale v grozi.

»Na Tajskem gojijo krokodile v najbolj nehumanih razmerah, vse za to, da jih na nepredstavljive načine žive odrejo in iz kože naredijo razne modne dodatke. Za izdelavo ene takih torbic morajo umreti štirje krokodili,« poudarja avtor kampanje Baker. Na Tajskem domuje največja industrija s krokodili na svetu, na leto pa ubijejo približno 700.000 teh živali.