Volkswagen tiguan: Velik napredek
Devet let je v sodobnem avtomobilskem svetu tako ali drugače dolga doba, a ker nekateri avtomobili dobro kljubujejo zobu časa, so pri Volkswagnu slabo desetletje vztrajali, seveda z vmesno prenovo, z eno, prvo generacijo srednje velikega športnega terenca tiguana. In zakaj tudi ne bi, ko pa je bil ta od leta 2007 prodajna uspešnica, ki so jo v več kot 170 državah sveta prodali v 2,8 milijona primerkih. A zdaj je le napočil čas za novo, drugo generacijo, ki je odslej naprodaj tudi pri nas. Novi tiguan je od predhodnika boljši v vseh pogledih: za 6 centimetrov je daljši in ima skupno dolžino 4,49 metra, je prostornejši (prtljažnik ima že v osnovi prostornino od 520 do 615 litrov, saj je zadnja klop vzdolžno pomična), udobnejši (za potnike je več prostora v vse smeri), bolj dinamičen, oblikovno privlačnejši, varnejši in terensko zmogljivejši, ob tem pa ima cel kup multimedijskih novosti. Novi tiguan je na voljo s tremi bencinskimi (s 125, 180 in 220 konjskimi močmi oziroma 92, 132 in 162 kilovati) in štirimi dizelskimi motorji (115, 150, 190 in 240 KM oziroma 85, 110, 140, 176 kW), pri čemer pa vsi niso na voljo takoj, a bo paleta zelo kmalu popolna. Najšibkejši bencinar in dva šibkejša dizla sta na voljo z dvokolesnim pogonom, drugi bencinarji in trije močnejši dizli pa s štirikolesnim. Cene tiguana se začnejo pri 23.982 evrih.
