Od Appla smo bili od leta 2003 navajeni vsakoletne rasti prodaje, ta serija pa bo letos prekinjena. Podjetje je od leta 2003, ko so glavni prihodek predstavljali še osebni računalniki, prodajo povečalo za kar 36-krat, s takratnih 6,2 milijarde dolarjev na trenutnih 220 milijard dolarjev. Organska rast se je krepko odrazila tudi na rasti tržne kapitalizacije Appla, ki se je v tem času zvišala za več kot 60-krat.
Od nekdanjega izključno računalniškega podjetja se jim je uspelo zavihteti v segment telefonije in zagospodariti v segmentih pametne telefonije in tablic. Pri tem pa jim je s svojimi izdelki uspelo doseči tudi najvišje marže v panogi.
Objava rezultatov zadnjega četrtletja, ko so ustvarili 51 milijard dolarjev prihodkov oziroma 7 milijard dolarjev manj kot v drugem četrtletju lanskega leta, je razočarala veliko vlagateljev, kar se je odrazilo tudi v padcu tečaja delnice. Optimistom lahko vliva upanje za zdaj odličen finančni položaj podjetja, ki mu lahko omogoči prodor na nova področja. Mnogi mislijo, da bi to lahko bili električni avtomobili, saj je Apple že pred nekaj časa rekrutiral več kot sto razvijalcev s tega področja. Toda vlagatelji nimajo radi negotovosti in vsekakor želijo večjo odzivnost vodstva. Mnogi tudi mislijo, da je Apple ostal brez vizije, ko je izgubil Jobsa.
Vlagatelji pa so prezrli podatek, da je Applu v zadnjem četrtletju lepo zrasla prodaja storitev, ki jih tržijo s kar 60-odstotno maržo. Poleg tega Apple kljub zadnji upočasnitvi rasti na Kitajskem še vedno lahko konkurira lokalnim proizvajalcem. Apple je tako še vedno med največjimi petimi proizvajalci pametnih telefonov na tem trgu, medtem ko na tej lestvici denimo ni več Samsunga.