Mercedes še vedno ostaja merilo za uspeh v formuli 1, oba njegova dirkača pa trenutno nimata večjega dela s tekmeci. Medtem ko Nico Rosberg hiti od ene zmage k drugi in je na najboljši poti, da si že na prvih dirkah sezone privozi dovolj prednosti za mirno nadaljevanje sezone, se je Lewisu Hamiltonu svet obrnil na glavo. A če sta bili še pred sezono ali dvema vlogi obeh dirkačev Mercedesa ravno zamenjani, je zdaj Hamilton tisti, ki mora pokazati, kako hitro se lahko pobere. In kot pravijo strokovnjaki, bi bilo bolje, da bi se pobral včeraj, ne jutri.

Britanec je nazadnje zmagal pred približno pol leta, vsak neuspeh pa mu dodatno načenja živce, čeravno se trudi, da bi vsaj navzven deloval bolj umirjeno. »Da imam za Nicom samo 36 točk zaostanka? Sem mislil, da jih je že vsaj 50. Res, letošnja sezona se je začela po nekem napačnem scenariju, ena smola lovi drugo,« pravi Lewis Hamilton. Slab start v Avstraliji, trčenje (ne po njegovi krivdi) z Bottasom v Bahrajnu, menjava menjalnika, okvara na hibridnem pogonu in še eno trčenje v Šanghaju – seznam se kar daljša in daljša: »Ni dobro, le s to razliko, da zdaj ne čutim nekih posebno črnih oblakov nad svojo glavo. Seveda ne more iti taka serija napak in okvar mimo dirkača, a vseeno ne obupujem. Iz vsega, kar se zgodi, skušam potegniti le dobro. To vliva upanje in samozavest tudi drugim v ekipi. To je pomembno, kajti če je okolica pozitivna, si lahko pozitiven tudi ti.« In da ne bo pomote, Hamiltona ni odpisal niti Nico Rosberg, ki ga predobro pozna in sam ve, kako hitro se lahko vse skupaj obrne. »Še zdaleč ne morem povsem brezskrbno iti na dirko. Prezgodaj je še, Lewis je z vsako novo težavo le še močnejši, pa če to verjamete ali ne. Vedno je prvak postal najhitrejši dirkač. Nekaj napak, tehničnih okvar in najini vlogi se lahko zamenjata. Lewis je mentalno zelo močan, mogoče zdaj še bolj, ker je še dodatno motiviran,« je povedal Nemec, ki mu vsaj nekateri nekdanji dirkači, med njimi na primer Mika Hakkinen, napovedujejo, da bo letošnja sezona njegova.

Zato pa se pri Ferrariju počasi že začenja širiti skrb, da jim tudi letos ne bo uspelo prehiteti Mercedesa. Še vodja koncerna Sergio Marchionne je dal jasno vedeti, da nimajo več veliko potrpljenja: »Ne moremo se sprijazniti z vlogo, v kateri smo zdaj, tudi s tem ne, da je pred nami na primer Red Bull. To je nesprejemljivo.« Kako bodo take besede delovale na Vettla in Raikkonena, pa je že druga zgodba. In na Red Bull, ki se je bolj kot z izboljšavami pred dirko v Sočiju ukvarjal s predstavitvijo svojega koncepta varovanja dirkačeve glave s posebno kupolo nad kokpitom.