Kljub nizkim pričakovanjem glede rezultatov poslovanja več kot polovici podjetij ni uspelo zadovoljiti pričakovanj trga in nekaj podobnega so analitiki pričakovali tudi v primeru družbe Facebook. Glavni razlog so bili odlični rezultati, o katerih je Facebook poročal že četrtletje nazaj, vendar je Facebooku uspelo nemogoče: z neverjetnim 52-odstotnim dvigom prihodkov je praktično odpihnil vsa pričakovanja analitikov. Rast je pospeševala vse bolj priljubljena mobilna platforma, kjer je Facebooku uspelo monetizirati ogromen oglaševalski prostor. Po zadnjih podatkih delež mobilnih oglasov dosega že kar 82 odstotkov vseh prihodkov iz naslova oglaševanja. Poleg mobilne aplikacije je relativno velik »bum« sprožila tudi nova funkcija videov v živo, ki je privabila številne nove oglaševalce. Dobiček se je ustavil pri 1,51 milijarde ameriških zelencev, kar je 200 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Mark Zuckerberg je sporočil tudi, da Facebook na mesečni ravni obišče kar 1,65 milijarde uporabnikov, od teh jih 989 milijonov obišče Facebook prav vsak dan. Podjetje je doseglo boljše rezultate od pričakovanih že v devetih od zadnjih desetih četrtletij, optimizem pa se je čutil tudi med vlagatelji, saj so po objavi podatkov dvignili ceno delnic za dobrih 8 odstotkov na slabih 118 dolarjev.

Na drugi strani sveta je trgovalce nepripravljene ujela Japonska centralna banka (BOJ), ki je v četrtek zjutraj po našem času zaključila dvodnevno zasedanje članov. Na zasedanju so se predstavniki BOJ odločili, da zaustavijo tempo stimuliranja gospodarstva, saj želi banka natančneje proučiti vpliv negativnih obrestnih mer na domače gospodarstvo. Odločitev je nekoliko podobna tisti, ki jo je dan pred tem sprejel ameriški FED, ki prav tako ni spremenil ravni obrestnih mer. Po sporočilu BOJ o svoji odločitvi je japonski jen močno pridobil proti košarici valut, na drugi strani pa je domači indeks Nikkei občutno popustil in v nekaj urah pridelal kar 7-odstotno izgubo.