Potem ko sta založniška hiša popotniških vodnikov Rough Guide in časopisna hiša The Guardian že v začetku letošnjega leta objavili seznam mest, ki jih je letos priporočljivo obiskati, in nanj uvrstili tudi Ljubljano, so slovensko prestolnico kot mikavno turistično destinacijo zdaj prepoznali tudi na spletni strani Business Insider.

Ljubljana v družbi Marakeša in Kostarike

Nedavno so namreč na strani spletnega časopisa objavili seznam tridesetih krajev, za katere svojim bralec svetujejo, naj tja odpotujejo letošnje poletje. Kot je razvidno iz obrazložitve, so na seznam uvrstili tista mesta, ki se letos ponašajo s kakšnim od laskavih nazivov ali pa so letos prejela kakšno prestižno nagrado, prav tako pa so pri izbiri destinacij upoštevali tudi tiste kraje, kjer so v zadnjem času zaradi občutne rasti turističnega obiska svoja vrata odprli številni novi hoteli.

Na prvo mesto so snovalci seznama uvrstili italijanski otok Bella v Boromejskem otočju, sledita mu mehiški Tulum in maroški Marakeš, medtem ko so na seznamu med drugim tudi Kostarika, ciprska plaža Nissi in Malibu v Kaliforniji. Na rep izbrane trideseterice se je uvrstila Ljubljana.

Zelena prestolnicakrepi prepoznavnost

»Glavno mesto Slovenije je letos zelena prestolnica Evrope 2016, ki je naziv dobila tako zaradi novih površin za pešce v mestnem središču kot tudi zaradi preureditve obstoječih zelenih površin,« so v kratki predstavitvi mesta na spletni strani zapisali pri Business Insiderju in tistim, ki razmišljajo o poletnem obisku Ljubljane, predlagali, naj obiščejo katerega izmed lokalov na nabrežju Ljubljanice ali pa se prepustijo živahnemu večernemu utripu mesta.

Da je letošnji naziv zelena prestolnice Evrope, ki je bil v ospredju že lani, prinesel močno marketinško sporočilo in izrazito pripomogel pri uspešnem izvajanju promocijskih aktivnosti na spletu, so v letnem poročilu za leta 2015 zapisali tudi v javnem zavodu Turizem Ljubljana. Dodali so, da Ljubljana ostaja trendovska destinacija, njena trajnostna naravnanost pa jo je še utrdila na seznamu mest, ki jih priporočajo tako veliki svetovni mediji kot uveljavljeni blogerji.« Do leta 2020 želijo v javnem zavodu mednarodno prepoznavnost Ljubljane kot turistične destinacije še okrepiti, kot enega izmed ciljev pa so si zastavili tudi to, da bi turisti v Ljubljani bivali dlje. Tuji turisti v prestolnici namreč povprečno ostanejo malo manj kot dve noči in tri dni.