Hennessey venom GT 435 km/h (ZDA-Velika Britanija)

Natančna hitrost ameriško-angleškega avtomobila je sicer še za 0,31 kilometra na uro višja, izmerili pa so jo na testu februarja 2014 v vesoljskem centru Johna F. Kennedyja v Cape Canaveralu na Floridi. Podjetje Hennessey Performance s svojim ustanoviteljem in predsednikom uprave Johnom Hennesseyjem na čelu že od leta 1991 stremi k rekordom in posebnim avtomobilom, počasi pa bi radi skonstruirali tudi vozilo, ki bi šlo na luno. Zaenkrat so še na zemlji, kjer predelujejo različne avtomobile v tehnološke čudeže, ki imajo seveda svojo ceno. Različne oblike prestižnih venomov delajo na podaljšani osnovi športnega lepotca lotus exige. Šasijo izdelajo v Hethelu v Angliji, motor je doma v Teksasu, v Sealyju, vse skupaj pa povežejo v angleškem dirkaškem centru v Silverstonu. Cena venoma GT presega milijon dolarjev, lahko bi rekli, da je milijon evrov, ga pa seveda ne morete kupiti. Imajo pa pri Hennesseyu na voljo tudi lažje dobavljive modele. Polovico prodajo v ZDA, ostalo v Evropi in Aziji. Če hočete njihov avto, plačate polovico vnaprej, drugače se dela ne lotijo.

Bugatti veyron super sport 430 km/h (Nemčija)

Poskočnež, ki so ga izdelovali leta 2010 in 2011 v Mosheimu v Alzaciji, ima svoje korenine v originalni verziji iz leta 2005. Izredno hitra verzija že tako hitrega avtomobila je ocenjena na kakih 1,5 milijona evrov. Pravijo, da so izdelali le 30 avtomobilov, ki imajo kar 1200 konjskih moči. Mimogrede, ste slišali, da imajo lastniki bugattija v povprečju doma še 83 avtomobilov, tri letala in eno jahto? Človeka kar preseneti, da je bugatti (podobno kot bentley, porsche in lamborghini) v lasti Volkswagna.

Koenigsegg agera R 418 km/h (Švedska)

Švedski proizvajalec se občasno hvali, da gre za najhitrejši avto na svetu, a ga večina lestvic drži na tretjem mestu. So pa Švedi pod vodstvom lastnika Christiana von Koenigsegga pri svojem aktualnem modelu agera R gotovo najhitrejši v kategoriji od 0 do 100 kilometrov na uro. Samo 2,8 sekunde potrebuje njihov tehnološki čudež za to hitrost. Zadnji avto, ki so ga sestavili v Ängelholmu, je bil prodan za skoraj 1,7 milijona evrov. Mimogrede, na spletu je najti kar nekaj izjav bivših lastnikov, ki pravijo, da je avto »kup dreka«.

SSC ultimate aero 412 km/h (ZDA)

Simulacija, ki so jo izvedli v raziskovalnem centru Nase v Langleyju, je pokazala, da bi avto lahko brzel tudi 439 kilometrov na uro, čeprav na terenu tega niso dokazali. Podjetje SSC North America je avto izdelovalo v letih 2006 do 2013 z različnimi motorji, zadnji je imel 6,9 litra prostornine in 1300 konjskih moči. Ko je 412 kilometrov na uro dosegel model iz leta 2007, je bil to najhitrejši serijski avto na cestah. Cene ameriškega lepotca so še vedno več kot pol milijona evrov.

Saleen s7 twin-turbo 399 km/h (ZDA-Velika Britanija)

V letih 2005 do 2009 je ameriško podjetje Saleen (Stephen Mark Saleen je bivši dirkač in lastnik) iz Kalifornije v sodelovanju z angleškim podjetjem Ray Mallock izdelovalo avtomobile, ki so šli hitro. Najhitrejša verzija je bila predelana in imenovana »s7«. Videli ste ga v filmu Vsemogočni Bruce, kjer ga je vozil Jim Carrey, v videu Candy Shop ga je imel 50 Cent. Prestižni avto je imel fordov 7-litrski motor in ceno, če ga kje še najdete, v območju pol milijona evrov.

Koenigsegg CCX 394 km/h (Švedska)

Švedski Koenigsegg Automotive AB, ki izdeluje ali, bolje, predeluje izredno hitre avtomobile, je z lanskim letom, po desetih uspešnih letih, prenehalo izdelovati model CCX. Ostali so pri prej omenjeni ageri, pri CCX pa so ostali le še podatki, da naj bi najhitrejši teoretično šli tudi preko 400 kilometrov na uro. Imeli so 4,7- in 4,8-litrske motorje, do sto na uro so potrebovali okoli tri sekunde, do dvesto pa kakšnih devet. Ker je bilo različnih modelov kar nekaj, bo cena samo približna: na spletu je avto iz leta 2010 najti za 4,5 milijona evrov.

Mclaren F1 386 km/h (Anglija)

Avto, daleč najhitrejši, kar ste jih lahko videli na cestah v devetdesetih, je izdelovalo angleško podjetje McLaren Cars od leta 1992 do 1999. Imel je 6,1-litrski motor in 636 konjskih moči. Do 100 kilometrov na uro je potreboval 3,2 sekunde. Imel je tri sedeže, voznikov je bil v sredini. Naredili so jih nekaj več kot sto, in če je avto v času izdelave stal kakih 700.000 evrov, je zdaj njegova cena nekajkrat višja. Lastniki? Od Erica Claptona do Michaela Schumacherja. Vozil ga je celo filmski igralec Rowan Atkinson (Mr. Bean).

Zenvo ST1 375 km/h (Danska)

Dansko podjetje Zenvo je leta 2009 izdelalo le petnajst avtomobilov z imenom ST1. Gre za visokotehnološki izdelek, ki je hkrati tudi dokaz vzpona skandinavskega oziroma danskega oblikovanja, s čimer sta se ukvarjala Christian Brandt in Jesper Hermann. Avto prodajajo samo v tujini po okoli 600.000 evrov (na Danskem bi bila cena previsoka, zaradi davkov bi šel preko dveh milijonov evrov). Vozilo je doživelo pravi šok na oddaji Top Gear, kjer med drugim tudi zagorelo, pa še slabši čas je imelo na mokri progi kot BMW M5.

Noble M600 362 km/h (Velika Britanija)

Angleško podjetje Noble Automotive iz Leicestershira od leta 2010 ročno izdeluje avto iz nerjavečega jekla in ogljikovih vlaken, ki ga poganja 4,4-litrski švedsko-japonski volvo-yamahin motor. Do 100 kilometrov na uro potrebuje nekaj več kot 3 sekunde. Avto še izdelujejo, njegova cena je okoli 410.000 evrov. In zato opozarjajo kritiki: v notranjosti ne pričakujte usnja za 300.000 evrov, kot ga dobite pri italijanskih superdirkaških avtomobilih. Noble M600 je klasičen poskočnež brez odvečnega kiča in šminkerskih detajlov.

Gumpert apollo 359 km/h (Nemčija)

Avto od leta 2005 izdeluje nemško podjetje Gumpert Sportwagenmanufaktur GmbH iz Altenburga. Lastnik Roland Gumber je podjetje ustanovil leta 2004, potem ko je zapustil Audi Sport, kjer je bil prvi človek in nosilec mnogih nagrad na dirkaških tekmovanjih. Avto ima 4,2-litrski audijev motor in 650 konjski moči. Cena avta je odvisna od davčne obremenitve, če se bi znali davkom izogniti, bi za apollo plačali kakšnih 300.000 evrov. Mimogrede, do 100 kilometrov na uro porabi 3 sekunde, pri dvesto je v 8,9 sekunde.