Peto obletnico projekta Zaposlitveni izziv, ki ga Zavod RS za zaposlovanje izvaja skupaj z Združenjem Manager in najboljšimi zaposlovalci, so zaokrožili z 18. Zaposlitvenim izzivom v podjetju Atlantic Grupa. Projekt, ki so ga prvič izpeljali marca 2011 v podjetju Simobil, je namenjen zaposlovanju mladih brezposelnih in iskalcev zaposlitve, do zdaj pa je zaposlitev dobilo 28 brezposelnih.

V Drogi Kolinski, ki je članica Atlantic Grupe, bodo za pripravnico v marketingu sprejeli Tanjo Malovrh, ki je med 11 finalisti Zaposlitvenega izziva najbolje rešila nalogo, ki jo je kandidatom postavilo podjetje. Tanja Malovrh, ki je končala dodiplomski študij na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, smer podjetništvo, je konec preizkusa že težko čakala, saj so se prvi izborni postopki začeli že pred dobrim mesecem dni, medtem ko so imeli za rešitev, kako enega od Droginih izdelkov umestiti na avstrijski trg, na voljo samo tri dni časa.

»V tem času smo opravili analizo trga, predlagati smo morali primerne prodajne kanale in ceno, prepoznati ciljne skupine kupcev ter pripraviti celovit marketinški načrt. Ker je bilo časa malo, je bilo treba delati tudi ponoči,« je v smehu pripovedovala Tanja Malovrh.

V času selekcije so se brezposelni med seboj bolje spoznali in se povezali ter si med seboj tudi pomagali. »Delili smo si izzive, s katerimi smo se srečevali med iskanjem službe, saj ugotoviš, da v taki situaciji še zdaleč nisi sam. Marsikdo ima velike težave dobiti prvo zaposlitev, saj ti po navadi ne uspe priti niti na razgovor. Četudi službo iščeš pol leta, tako kot sem jo jaz, in četudi imaš za seboj že vrsto delovnih izkušenj, ki si si jih pridobil z delom med študijem. Si namreč samo eden od mnogih. Tvoj življenjepis običajno pristane na mizi z drugimi dvesto ali tristotimi, potem se pa znajdi...«

Malovrhova si je v preteklosti nabirala delovne izkušnje v različnih prodajnih akcijah, organizirala je konference in dogodke, vodila je nepridobitno organizacijo in si v zadnjih petih letih skušala na različnih področjih pridobiti čim več izkušenj, da bi lažje ugotovila, v čem res uživa.

Nekaj časa je delala tudi v ZDA za manjšo nepremičninsko agencijo. »Še zdaj nosim s seboj dolarski bankovec, ki me vsak dan opominja, da je v življenju vse mogoče, potrebni so samo pogum in jasno zastavljeni cilji,« razmišlja Malovrhova, ki naj bi del marketinškega tima v Drogi Kolinski postala že 1. aprila. Mladim, ki iščejo službo, svetuje, naj se iskanja zaposlitve lotijo kot svoje službene obveznosti. »Sama sem vsak dan oddelala vsaj polovični delovnik. Vsako jutro sem pregledala vse portale, kakšne so razmere na trgu in zaposlitvene možnosti zame. Poslala sem najmanj sto prošenj za zaposlitev,« je pojasnila Malovrhova. Priznala je tudi, da se je šele po nekaj tednih brezposelnosti zavedla, da je brez službe in da mora prav vsak dan aktivno iskati priložnosti za delo. »Tako sem vsak dan oddala vsaj eno prošnjo za zaposlitev. Je pa treba seveda poskrbeti, da tvoj življenjepis odraža tvojo osebnost in predvsem kreativnost. Le tako lahko pričakuješ, da boš opažen. Zato sem v svojem življenjepisu na koncu navedla, katero znanje sem pri opravljanju različnih dejavnosti pridobila, saj prav tvoje znanje in kompetence delodajalce najbolj zanimajo.