Kranjski župan Trilar je bil še kot kandidat za župana največji nasprotnik prestavitve osrednje avtobusne postaje, po njegovem mnenju izpred dveh let je bila to »zgrešena naložba«, ki jo je v prostor umestila še oblast predhodnika Mohorja Bogataja. Zdaj pa je premestitev nenadoma postala osrednji projekt Trilarja in stranke Več za Kranj.

Kot smo že pisali, so dokumente za zdaj najboljšo rešitev pripravili tudi v podjetju, ki je v tesni povezavi z enim od vodilnih mestnih svetnikov Gorazdom Copkom. Ko so na dan prišle podrobnosti projekta, so se na Zlatem polju ljudje organizirali v civilno pobudo, predsednica krajevne skupnosti Zlato polje in mestna svetnica ter večkrat izkazana podpornica župana Damjana Piškur (Stranka za napredek KS) pa je odstopila. Zdaj so predstavniki občanov soseske Zlato polje na mestnem svetu končno dobili besedo.

Milan Korbar je v njihovem imenu opozoril, da prestavitev obstoječe postaje za 300 metrov in njena umestitev med stanovanja in ustanove zdravstva in šolstva, ni dobra in je zelo moteča rešitev. Ker naj bi bila postaja tik ob osnovni šoli Franceta Prešerna, se je vprašal, če bo res dobro, da bo šola za 180 metrov dolgim in 4 metre visokim zidom in ali bo to res zaščitilo šolo pred slabimi vplivi postaje in prometa več kot 500 avtobusov. Nanizal je še cel kup drugih dvomov, povezanih zlasti s prometnimi ureditvami. Predvsem je moteče krožišče, ki je po ocenah pobude neustrezno, premajhno in bo postalo zamašek. Prav tako pa so občani opozorili tudi na vse druge motnje, ki jih že desetletja povzroča Kidričeva cesta kot ena osrednjih prometnic skozi mesto.

Mestni svet se je včeraj z argumenti civilne pobude seznanil, strokovnjaki so bili tudi tokrat na voljo za odgovore oziroma zagovor naložbe, ki pa bo morala še skozi številna sita do morebitne uresničitve. Vsekakor bo zanimivo v prihodnje slišati tudi šolnike in zdravstvene delavce, zagotovo pa bodo krajani vztrajali pri dodatnih okoljskih meritvah. Mestna oblast je sicer najprej Trilarjev novi projekt podprla, a že pred nekaj meseci so svetniki in svetnice opozorili na kopico nerešenih vprašanj in dvomov. Zdi se, da je po politični oslabitvi in razpadu koalicije teh vprašanj vedno več.

V Kranju si za okoli 25 milijonov evrov vredno naložbo želijo evropska sredstva in zasebni kapital, o katerem pa do zdaj župan Trilar javnosti še ni pojasnil, koga zanima gradnja stolpičev ob postaji in nujne garažne hiše.